Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 82 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Bij de GGD zeiden ze dat ik iets van 1.65 zou worden, maar ik ben nu bijna 1,70, dus er klopt niks van :roll
Ik groei waarschijnlijk nog een paar centimeter, maar ik vind het wel goed zo :) Ik draag nu lekker hakken enzo en dat kan niet als ik veel langer word :)
Vroeger was ik altijd heel klein en noemde iedereen me kleintje, maar kijk eens wie er nu langer is muhaha :p

\/ Hoe lang ben je nu dan ;o

Laatst gewijzigd door Evelieen op ma 17 okt 2011, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik weet ook niet hoe lang ik wordt, het zou wel triest worden als ik klein word, want mijn ouders zijn beide bestwel lang, dus ik gok dat ik er iets tussen in wordt ofzo.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik ben 1m71. Ik groei misschien nog 1 a 2 centimeter, niet echt veel meer. :p
wel grappig: ik heb een beetje de gemiddelde lengte maar toch voel ik me heel groot, ook al is de helft van m'n klas groter dan ik XD
Komt omdat ik in groep 7 en 8 altijd de langste ben geweest, en in de brugklas ook 1 van de langsten :p Daarna begonnen alle jongens me in te halen. :S
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Idd.. Je moet 12 zijn ofzo, of in elk geval een bepaalde lengte hebben.. Ik ben ingeschreven toen ik 11 was (bijna 12 en toen was ik al vrij lang..)

Maar mensen zeggen dat je zelfs van stofzuigen meer afvalt dan van wiien :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Moet je wii active nemen die doen een bepaald programma voor je maken en daar kan je zien hoeveel calorien je heb verbrand plus hij maakt rust dagen voor je aan. maar als je wilt afvallen en je bent zo jong zou ik naar een dietiste gaan en samen met hem/haar een programma aan maken :)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Daar dacht de GGD bij mij anders over.
Naja, hun vinden het bij mij ook wat minder erg omdat ik heel erg zware astma heb. Daardoor wordt sporten moeilijk voor me & 1 van de bijwerkingen is Gewichtstoename.. Dusja..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie