Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 10 van 250

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@ Ans: Ik heb zo ongeveer precies hetzelfde... elke keer denk ik: nu ga ik verder aan mijn dagboek, maar steeds komt het er niet van.
Zal er ook wel aan liggen dat ik nu vakantiewerk heb want dat vreet energie, maar het is wel erg leuk!

Vanmiddag dus weer werken en dan 3 dagen weekend :D
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^Waarschijnlijk ben je niet actief op de site, althans, ik heb je hier al heel lang niet meer gezien. Als je niet actief bent krijg je ook geen felicitatie topic ;) Maar, nog proficiat dan. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Jaah!
Eindelijk, mijn monitor werkt weer :swing

Mijn moeder die zorgt eraltijd voor dat er wat snoertjes van de muis en toetsenbord opgeruimd zijn, dus ik trok aan die muis zodat die naar mij toe komt (zeg maar), had ik geen beeld meer :scared
En het bleek uiteindelijk dat ik 1 simpel ding moest vastmaken :lol
Maargoed, ik heb wel geen idee of ik geluid heb ;(

En gisteravond moest ik naar mijn tante, en hun hond was toen super rustig, die heeft de hele avond bij mij opschoot gelegen :wub
Én ik heb een cupcake gehad van mijn tante, alleen wil ik 'm niet opeten ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Jullie kennen uilenklokje vast niet - behalve Mikese en de mensen die Kaviaar en Kinderen lezen dan -, maar dat is mijn stiefzus die nu lid is van SN. Ze vroeg mij voor downloads voor ts3 dus gaf ik meteen link naar SN. Btw, die post in Kaviaar en Kinderen was van mij, maar ik zat op Uilenklokje XD
Verder heb ik net patat gegeten en nu ga ik eventjes wat teken-tutorials bekijken. :)


Hieronder; Jaahh man Fishermans Friends zijn echt omfg :wub Ik kan in 1 dag zo'n pakje leegmaken.. :sweatdrop Maar da's alleen bij de pepermuntsmaak :fluit

Laatst gewijzigd door Monstermummie op vr 12 aug 2011, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Hmh ik weet nog niet wat wij gaan eten, in ieder geval geen frituur hoop ik. Maar aan de andere kant ook weer wel, anders moet ik zo weer naar de super markt om boodschappen te doen.

En ik moet bekennen dat Sims Social heel verslavend werkt. Moet nu twee uur wachten op een brief, urgh
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

wauw, de kleren die ik draag lijken heel erg op school uniformpjes in Japan. (a)


EDIT: Omfg.. Ik ben zoo eng. >,,<

Ik zat op de wc en mijn vader werd gebeld.. Ik dacht meteen toen hij oh zei van; ohmygod, mijn overgrootoma is toch niet dood? Na een tijdje hangt hij op en zegt hij tegen me: Je overgrootoma ligt in het ziekenhuis. Ik schrok me dood, want dat was eng..

Laatst gewijzigd door Liza op za 13 aug 2011, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten