Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 7 van 9

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het grote zomervakantie topic!

Me ouders hebben alles afgelast :cursing net klaar met inpakken zeggen ze dat we niet op vakantie gaan :glare ik natuurlijk alles weer uitpakken :thumbdn 2 uur over gedaan om me eigen spul uit te pakken XD ik geef eerlijk toe dat ik niet echt aan het uitpakken was (zat achter de sims :fluit )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote zomervakantie topic!

Ik wil dat de allerlaatste week is begonnen ;o
Dan zouden we vandaag of morgen weggaan ;o
Wel jammer dat me moeder naar dat grote winkelcentrum wil. Naja, dan dumpen me pa en ik d'r daar en racen wij naar Movie World ;P
Ik ben er nog nooit geweest. Ik ben echt zooo benieuwd, hopelijk gaat het dan niet regenen, dat het koud is mag wel, misschien is het dan wel lekker rustig ;o




XD
Zal ik speciaal voor jou doen xD
En ja, daar ga ik heen ;aa
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op do 28 jul 2011, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het grote zomervakantie topic!

Morgen naar Limburg. ;)

2 a 3 uur in de trein, en dan worden we in Roermond opgehaald door mijn achtertante&oom

V Misschien kom ik je wel tegen. ;D

Laatst gewijzigd door Liza op zo 31 jul 2011, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het grote zomervakantie topic!

^ROERMOND! :swing Daar woon ik xD Nou ja, in een dorp in Roermond, Asenray (a)

EDIT:
^Haha, kan, als ik morgen in de stad ben xd
Ik ben btw naar Portugal geweest xd Was zo'n lekker weer :wub En dan kom je in Nederland terug...

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 31 jul 2011, 19:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het grote zomervakantie topic!

Ben alweer een paar dagen terug maar ik zat 2 weken in de toscaanse zon terwijl jullie van dat noodweer hadden xD
Nouja de dag voordat we weg gingen heb ik echt de ergste regenval van m'n leven meegemaakt. De heuvels waren net wildwaterbanen en trappen waren watervallen geworden ( en nee ik overdrijf niet ). De putten waren ook overstroomd dus de hele camping stonk daarna een uur in de wind. Gelukkig kwamen ze het vrij snel opruimen. Het was trouwens de 4e keer dat we op die camping kwamen en het is er net een dierentuin. Ze hebben er muskusratten, tig herten en een struisvogel. Die struisvogel vond ik doodeng btw :sweatdrop
We zijn ook nog naar tig dorpjes geweest en hebben florence by night gedaan. Dat laatste kan ik echt iedereen aanbevelen. De gebouwen zien er supermooi uit en rond dat tijdstip ik het veel minder druk in de stad. En het is gewoon een groot feest op die pleinen omdat de studenten daar altijd voor livemuziek zorgen. Voor je het weet staat iedereen om je heen opeens te dansen :D

En tja dat was het wel eigenlijk :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie