Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 137 van 153

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat wil je kwijt?

^
Gefeliciteerd :3

Alleen thuis ;D
Verveel me wel maarja, dadelijk maar wat muziek opzetten ;3 (volume 500 ;p)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

^^
Gefeliciteerd

Komen wij de straat uit rijden, staat daar een Beetle, ik zei dat die een beetje op Herbie leek, raad 'ns, daar was-ie ook op gebaseerd c=
Super gaaf ofcourse <33
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wat wil je kwijt?

Jozz schreef:^^ & ^ jahh Roosje is cool :O

---
ik ben waarschijnlijk aangenomen voor mijn opleiding, was een loting maar ze hadden niet eens alle inschrijvingen vol, dus dat zou echt zooo nais zijn :D

ik heb mn mail gecheckt, ik ben aangenomen :laugh :laugh
Gefeliciteerd n.n!

Ik ben zo moe, ik heb echt heel slecht geslapen, ik voel me een beetje als een zombie nu.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

^
Sims rockt (A)

Ben echt een hele tijd bezig geweest een nieuwe selfsim te maken, mijn pa vind d'r super lijken :D
Dus daar ga ik binnenkort een ava & banner van maken. En ik denk ook een muziek video (:
Nu snel douche en The Mentalist kijken! :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Wat wil je kwijt?

Jemig ik begin me echt kapot te ergeren aan mijn broer. Hij doet de hele tijd arrogant tegen me en doet raar, ik zou niet weten wat ik verkeerd zou hebben gedaan? :S
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Wat wil je kwijt?

Ik was begin dit jaar op het idee gekomen om voor vrienden een krant te maken, maar omdat ik bij ze uit de klas ga stop ik er mee.
Maar nu gaat een vriendin met een variatie ervan door :(
ik vind dat echt een naaistreek :angry

(zij die het niet maken zullen het niet erg vinden)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Me moeder is heel erg duizilig van de medicijnen. En van middag kpmt de trombose dienst.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat wil je kwijt?

Snooki schreef:Jemig ik begin me echt kapot te ergeren aan mijn broer. Hij doet de hele tijd arrogant tegen me en doet raar, ik zou niet weten wat ik verkeerd zou hebben gedaan? :S
Snooki ik kamp hier al jaren mee!

Als ik thuis kom int weekend krijg ik als eerste te horen dat ik mag wel weer terug naar zwolle gaan.
En verder denkt hij dat hij de man in huis is! en iedereen moet naar zijn wensen voldoen! ik dacht ut niet!

beste oplossing is Negeren! en ik lach mijn broertje elke keer flink uit als hij weer begint!

1 oor in andere oor uit!

Suc6
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt?

Zonet rapportuitreiking gehad, was behoorlijk saai, en aangezien ik bij het schoolorkest zit moest ik de speeches van de onderbouw en bovenbouw aanhoren, dat moet ik de komende vijf jaar dus ook :sweatdrop

Ik mag volgend jaar ook verbreden (tijdens gewone uren zelfstandig iets anders doen, en daar aan het einde van het jaar een presentatie over houden) Dat mocht dit jaar ook, maar aangezien ik last van pfeiffer kreeg ben ik ermee gestopt. Ik had wel een ideetje voor volgend jaar: Mezelf een taal leren en dan een boek dat ik leuk vind vertalen in die taal. Is dat een leuk idee? Het lijkt me best wel een leuke uitdaging :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wat wil je kwijt?

^Dat is inderdaad een ontzettend leuk idee, maar ik vraag me af of je niet ontzettend hard moet werken wil je een taal in een jaar zo goed onder de knie krijgen dat je een heel boek kunt vertalen. Maarja, misschien heb je wel zeeën van tijd, dan is het natuurlijk een keigaaf idee!

Ik ben op het moment aan het simsen en heel erg aan het genieten van de vakantie!
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten