Gisteravond waren mijn oom, tante & neefje hier, me andere neefje was bij iemand logeren ofzo. Maargoed, ze moesten een ds spel hebben. Maar dan moet dat kaartje een nieuw framewere hebben. En dat wou dat neefje die er niet was, want anders zou dat spelletje niet werken. Maar dat staat dus op de ds van me andere neefje ;o
Nu even kijken of die Creëer een Wereld - Tool werkt ;d
Dit komt net binnen op de website van de WIELER 6 DAAGSE (50 KM fietsen per dag! )
Dit net:
13-07-2011 9:00 uur
Op basis van de huidige weersvoorspelling van vandaag, hebben we besloten om niet om 10 uur te starten. De mogelijkheid bestaat dat vanmiddag het weer opklaart, en dat we alsnog een verkorte route kunnen rijden. Een besluit daarover zullen we uiterlijk om 11:00 uur via deze pagina van de website communiceren.
Gister:
12-07-2011
Woensdag wordt er minder goed weer voorspeld. Informatie over het verloop van woensdag zal vanaf 9:00 uur op deze pagina van de website worden geplaatst.
EDIT: [Hier zal later te zien zijn of het vandaag daar gaat ]
Mijn werk is zo lekker duidelijk; ik kan NIET meer op zaterdag werken, dat kan gewoon niet meer. Nu heb ik dat al 4 weken geleden aangeven en elke week herhaald, en de afgelopen week deed ik het weer; werden ze pissig.
Maar goed; nu sta ik nog steeds op de planning op zaterdag, zucht
@I_mJimmy
Eigenlijk zou je dan niet komen opdagen, omdat je hebt gezegt dat je niet meer op zaterdag kan werken. Iig, dat zou ik doen. Je hebt het al 4 weken voor te voren aangeven.
Ben helemaal blij ;o
Ook met de sims omdat ik net een probleem heb verholpen.
Zo even broodjes halen, ofnaja, ik ga het nu maar doen, want hetziet er niet bepaald licht uit hier ;x
I_mJimmy schreef:^ Oeeeh succes met je solicitatiegesprek !
Mijn werk is zo lekker duidelijk; ik kan NIET meer op zaterdag werken, dat kan gewoon niet meer. Nu heb ik dat al 4 weken geleden aangeven en elke week herhaald, en de afgelopen week deed ik het weer; werden ze pissig.
Maar goed; nu sta ik nog steeds op de planning op zaterdag, zucht
Gewoon niet gaan, wie niet luisteren wil moet maar voelen !
Zo heb ik het ook gedaan bij de AH.. Vooral met vakken vullen als je na 23:00 niet meer door betaald kreeg. 23:00 had ik mooi mijn spullen neer gelegd en ben me om gaan kleden en naar buiten gegaan, wat denken ze nou
--
Bleh vandaag kamer opruimen en bij pap en mam eten., daarna weer lekker naar mn vriend. Al moet ik zeggen dat een nachtje zonder hem slapen ook best wel eens lekker kan zijn!
Jippiee, i'm just happy,
zometeen feestje van mijn bff, heb een kaartje gemaakt, met ons 2tjes, en ik denk dat ik liever lolita/decora achtig iets wordt, ofnaja ben, maar dan ook met een scene mix. ;dd
Yeesss straks om 5 uur of zo komt de taxi en dan gaan we naar Schiphol en gaan we naar Singapore Dan blijven we daar twee dagen en gaan we naar Bali, ik heb er zo'n zin in