Evelieen schreef:Onweer! Nu heb ik echt zin om de hele dag binnen te zitten in mijn joggingbroek en een filmmarathon te houden. Maar ja, ik moet leren
Ik hoor ook te leren, maar ik heb daar geen zin in Dus ik heb jogging broek, een lekkere fleece kleed en zit lekker voor de laptop. Maar toch nog: Suc7 met leren
--
Ik ben Ubuntu (Linux) op een USB stick aan het zetten, hoef ik niet een dual boot te maken.
Oja en straks nog Simsen, hopelijk werkt het spel vandaag weer mee. Zoja dan kan er toch nog een update komen Hoop ik
Ik moet eigenlijk ook leren aangezien ik vanavond bij mijn zus ga logeren, maar dat gaat nog al moeilijk als ik voor dinsdag niets in mijn agenda heb staan, en als ik het huiswerk wat we donderdag en vrijdag hebben opgekregen niet heb omdat mensen niet op mijn berichtjes op hyves reageren
@evelieen: Ik wil ook een keertje onweer dat gebeurt hier haast nooit
Pff, ik ben blij dat we hier geen onweer hebben. Sinds de bliksem hier is ingeslagen haat ik onweer
Zo, alle foldertjes zijn rondgebracht en nu kan ik ff een uurtje uitrusten en dan gaan we weer bbq'en! Net nog snel ff geleerd voor de toetsweek, dan is dat ook weer gedaan. Misschien zo nog even Simmen, voor mijn nieuwe dagboek
Net mijn kat & hond geborsteld, dankzij mijn kat heb ik 8 krasjes weer op mijn rechterhand, maar hij bleef wel telkens terug komen, maja, ze zijn beide geborsteld, en me kat was met gevaar voor eigen leven ;p
Ik wil sims spelen maar moet eerst alles opnieuw installeren. ;(
wil je bij mij simmen?
ik vind het raar, want mijn spel is sneller geworden na Levensweg... eerst deed ie bij een buurt zo'n 5 minuten over opstarten van kopen/bouwen en nu duurt het nog geen eens 30 sec o;
en het opslaan in diezelfde buurt gaat ook sneller o;
muwaha Levensweg is het beste wat me spel heeft kunnen overkomen :'3
en ik heb eigenlijk alleen maar meer downloads dan voor Levensweg
und nu ben ik tevreden
oeh dinsdag heb ik het 4e <3 door een bepaalde reden :3
en woensdag het 5e en daarna begint mijn pwweek en ik moet dit weekend nog een boek uitlezen en dan nog een samenvatting maken en dat boek hoord eik afgelopen donderdag al uit te hebben...
naja nu moet ik eten o;
me broertje geeft z'n kinderfeestje, dus hij met z'n kudde vriendjes en me ouders zijn naar het zwembad
muhahah, nu heb ik het huis voor mezelf alleen en ik ga lekker voor mezelf casoncelli maken ofzoiets :'3
en lekker veel simmen, kga eens wat doen aan die update voor me dagboek.
Gister had ik feestje van meisje uit mijn klas, had ik weer eens ruzie met mijn vriendin, waar ik geen vriendinnen meer mee wil zijn, ze nakt me met alles enzo, en probeert mijn stijl af te pakken..
Maarja iig,
Het was gister tot erg laat, en energy is goor, helemaal golden power. ;x
V Het was wel melig, gister werd het ene blikje na het andere leeg geschonken in de gootsteen, niemand vond het lekker, maar ik dronk het wel want ik moest wakker blijven.
Laatst gewijzigd door Liza op za 11 jun 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Liza schreef:Gister had ik feestje van meisje uit mijn klas, had ik weer eens ruzie met mijn vriendin, waar ik geen vriendinnen meer mee wil zijn, ze nakt me met alles enzo, en probeert mijn stijl af te pakken..
Maarja iig,
Het was gister tot erg laat, en energy is goor, helemaal golden power. ;x
Pfoe, ik heb net een nieuwe screenprotector op mijn iPhone geplakt. wat een vreselijk werk is dat toch om te zorgen dat er geen bubbeltjes of vuil onder die protector komen. Gelukkig zit 'ie nu goed.
Oh ik heb echt zin in een heel lang verhaal te gaan typen met nutteloze informatie.. dus als je geen tijd wil verspillen, moet je dit vooral niet lezen
Nou, eens even kijken... Ik kijk Lotto Weekend Miljonairs... Dat keek ik vroeger ook altijd, maar toen was de presentator nog Robert ten Brink, en nu niet, want nu is het Jeroen van de Boom.. en hij kan best goed zingen hoor, niet dat ik een fan ben, maar goed. Iig, hij kan niet echt presenteren... Hij zegt soms zulke rare dingen Ooh, nu zegt ie dat als je meer aandacht wilt je je schoen uit moet trekken en iemand keihard op zijn hoofd moet slaan, maar het wel netjes moet houden Jaaaa, ik snap hem niet Ik denk dat ik zo maar eens aan de banner werken voor mijn nieuwe dagboek. Mjaa, misschien ook niet. Misschien moet ik ook maar even aan mijn eerste dagboek werken, want die moet morgen ook weer geupdate worden. En vannacht ga ik weer verder schrijven aan These four walls. En dan ga ik morgen weer om 12 uur uit bed omdat ik weer moe ben Wat voor dag is het? Zaterdag? Even kijken rechtsonderin het scherm.. Ja, zaterdag.. Dan is het bijna dinsdag! Nieuwe aflevering van White Collar!:wub Ik <3 Matt Bomer en Tim DeKay. Geweldige serie! Zijn er hier meer White Collar fans? Mjaa, vast niet veel, zo'n bekende serie is het niet.. Gelukkig is het ook bijna weer maandag. Dan is er CSI en Bones Dat is ook leuk.. Alhoewel, Bones is ineens een beetje raar, het hele verhaal loopt door elkaar.. OMG het is ook al bijna donderdag.. dan krijg ik uitslag van de examens..... nou ik weet het niet hoor. Iig ben ik voor Engels geslaagd. Wat eigenlijk best gek is, want ik ben helemaal niet goed in Engels, tenminste in de les nooit.. Misschien lag het er gewoon aan dat ik nooit zoveel zin had om serieus mijn huiswerk te maken. Ach ja, dat betekend wel dat ik nooit meer Engels hoef te leren! Nou ja, als ik ga studeren heb ik wel college's en boeken in het Engels, maar nooit meer Engels woordjes of grammatica leren Oooh heerlijkheid... Buienradar zei dat het vandaag slecht weer zou worden en zou gaan onweren, maar ik heb niets gezien Gelukkig woon ik in Zimbabwe en is het hier lekker warm Neee, maar dat is een grapje hoor! Ik woon niet echt in Zimbabwe natuurlijk.. Ik woon lekker saai in NL. Gelukkig gaan we bijna op vakantie naar Frankrijk Dan moet ik wel 2 weken Sims missen Ik kijk trouwens uit naar oktober, niet alleen omdat ik dan jarig ben, maar ook omdat de Sims Beestenbende uitkomt Oh ik bendenk me net ook dat ik volgende week mijn eerste rijles heb Als ik maar niet tegen een boom rij.. of in de sloot.. of tegen een andere auto.. Nou ja, we zien wel... Wat zal ik nog meer eens vertellen... Eeeehm... reclame's zijn stom. Wisten jullie dat een gemiddelde regenworm 248 spieren in zijn hoofd heeft Dat is best veel.. Als je nagaat dat de mens ongeveer 640 spieren heeft... en een regenworm toch wel heel klein is.. Nou ja, niet belangrijk... Deze site is zo geweldig! Allemaal nutteloze weetjes Zoals dat de gemiddelde levensduur van een paraplu anderhalf jaar is.. volgens mij leeft mijn paraplu al wel wat langer dan 1,5 jaar.. dus is mijn paraplu is bovengemiddeld oud Oooh en hier staat iets interessants Je lijdt aan arachibutyrofobie als je bang bent dat er pindakaas aan je gehemelte blijft plakken Iemand die daar aan lijdt? Het klinkt ernstig. Oooh en er staat hier dat het in Ohio verboden is om uit de auto op wild te jagen, tenzijn het een walvis is... Best stom Ooooh hier staat nog een enge fobie.. Terachalobusfobie... Dat betekent dat je bang bent om een mier plat te lopen en dan de hele kolonie achter je aan te krijgen. Dat is ook niet handig, dan moet je uitkijken als je op straat loopt Lotto Weekend Miljonairs is afgelopen Nu heb ik niets leuks meer om te kijken.. Nou goed, misschien moet ik maar eens ophouden met dit nutteloze verhaal.. Ach ja, misschien geen slecht idee.. ik weet niets meer te vertellen!