Ik ben niet blij, want ik moet nu een week wachten tot ik Levensweg krijg, omdat ik gister de tafel niet heb gedekt.
Voor de rest ben ik net terug van de orthodontist en heb een nieuwe draad gekregen. Verder was er vandaag maandopening op school. Zometeen even lunchen en dan even lekker simsen.
Hm, ik zit nog steeds te twijfelen of ik nu al Levensweg moet kopen of niet. Heb ik een maand geduld of heb ik er 30 euro voor over? Zucht, wat een dilemma
& heb vandaag gejankt op school, hele zielig film op school.
Had ook 600 meter, heb maar 2 rondjes kunnen lopen (moest 4) mijn leraar zei dat ik moest stoppen, vooral omdat zoiets voor mij niet te doen is met dit weer
Gaat een vriend zeiken dat ik meer moet sporten ofzo, ik ben nu weer helemaal van dat ik dik ben dus, en ik had er net een tijdje geen last van ;s
Sportdag was eigenlijk wel leuk, ik vind het best knap van mij dat we met clusters B van olc A en B, ik 10 ben geworden, maar toen moest ik nog een keer..
Bweh, mijn lippen zijn helemaal droog omdat ik nog steeds verkouden ben. >.<
Morgen wedstrijd uit spelen, 2 wedstrijden van het toernooi van me broertje kijken en helpen in de kantine.
Poeh, dat gaat druk dagje worden
5 minuten voor sluitingstijd levensweg gekocht
ik zo bij Eplaza kijken 'Hmm, is ie bij de gamemania goedkoper?'
hadden ze niet eens >; (
toen bij intertoys geweest, was ie 40 euro
toen trug gegaan naar Eplaza en gekocht
heb m ook al gespeeld, erg leuk
Ik heb mn nieuwe telefoon besteld, maar helaas minimaal 10 dagen levertijd ik had zo gehoopt hem morgen te hebben!
Oh en mijn virus scan moet opschieten met scannen, ik wil simmen