Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 55 van 153

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Wat wil je kwijt?

uh oh.. :$
telefoon laten vallen, zit er nu een enorme barst op de achterkant. :sweatdrop
me moeder: heb jij zulke dikke krassen?
ik: oh dat. nee, das eh, das stof hoor.

:fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat wil je kwijt?

Melanie schreef:Hahaha dan moet je ook niet om advies vragen :P.

Ik ben bezig met digitaal schilderen en huiswerk :D!
Ook leuk!


En ik probeer al een half uur een redelijk normale boom te tekenen, wil maar niet lukken :mad
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

Vandaag was een lange dag, het begon om kwart voor 8 opgestaan en gedoucht. Toen de fiets gepakt ff naar C1000 gegaan om wat warme broodjes te halen en om vervolgens hartstikke snel naar MIJN huis te gaan.. Want de koelkast zo tussen half 9 en half 12 worden gebracht, niet dus. Vrachtwagen van hun is kapot en konden niet eerder leveren dan volgende week. Dus dat is mooi klote :D ! Maja

Toen zijn we (Mijn vriend en ik ) naar de Action gegaan en hebben daar nog het een en ander op de fiets mee genomen, waaronder een strijkplank xD was echt leip fietsen , maar goed heb het overleeft. En toen waren we net thuis kwam mijn vader al de bank brengen. Paste niet in de portiek dus moest hij via het balkon, en jammer genoeg hebben wij niet zulke trek dingen als in Amsterdam ofzo. Dus hij moest op de portiek container staan, XD en gelukkig was het gelukt!
Toen was alles binnen 2 keer rijden over!! alles in elkaar gezet enzo, en ff snel nog wat boodschapjes gedaan en naar de ikea geweest. En toen was ik moe,,, xD
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt?

hier een van de 5 Amnesia afleveringen die maike en ik vandaag hebben gemaakt
eerste helft is een beetje saai. vanaf 11:00 ofzo wordt ie wel leuk xd (weet je ook meteen waar de titel vandaan komt :P )
maar je mag de andere natuurlijk ook kijken misschien zijn die nog wel leuker xD maar op het begin ergens kwam ik dan wel weer een monster tegen dus kijk alles maar gewoon xD
okee dit wilde ik ff kwijt, en dat ik in die videos niet normaal doe.. dat hoort zo, zo ben ik in het echt niet xD
Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: Wat wil je kwijt?

Gisteren had ik een atletiekwedstrijd, onze ploeg, om het zo maar eens even te noemen, de meisjes junioren D, staan 3e van de 8. :woot
En ik zelf was 5e met 60m sprint en 1e met verspringen. Mijn afstand was 4,06m. Echt belabberd was iedereen bezig met verspringen. O mijn tijd bij 60m sprint was 9,44 sec ofzo. Iets in de 9,40 sec. En met estafette, ja ik zit ook nog in het estafetteteam, waren we 2e, met een tijd van 35,40 sec. De eerste hadden 35.20 sec. Verder was ik toen moe. :$

Laatst gewijzigd door Maxime. op zo 15 mei 2011, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Wat wil je kwijt?

Okee! :D

ik wil kwijt dat ik gister een ongeluk heb gehad met de auto.. een botsing. gelukkig zijn mijn vader, de gitaren (we waren onderweg naar gitaarles) en ik ongedeerd. de auto niet.. :(
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Ik moest net douche voordat mijn opa hier kwam :p
Iig, ben dus net wakker gemaakt ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: Wat wil je kwijt?

Dalijk kaartjes kopen voor Try Out met vriendin, zij en haar moeder komen mij ophalen, Try Out is discodinges voor 12 tm 16 jaar en ook groep achters wat overgins heel iritant is. Je moet nu kaartjes kopen omdat het anders te druk word en dan kunnen bepaalde mensen niet meer binnen. :S

Weergave- en sorteeropties

Gesloten