Ik ga het sowieso iets proberen. Ik heb al vanaf 2006 ofzo plannen samen met een vriend van mij. En hij had btw vorig jaar ook zitten proberen met een zender te maken en uit te zenden via radiogolven (dus niet via internet) dat lukte alleen het bereik was zeg maar kleiner dan z'n tuin
Jozz schreef:Ik ga het sowieso iets proberen. Ik heb al vanaf 2006 ofzo plannen samen met een vriend van mij. En hij had btw vorig jaar ook zitten proberen met een zender te maken en uit te zenden via radiogolven (dus niet via internet) dat lukte alleen het bereik was zeg maar kleiner dan z'n tuin
internet radio is veel makkelijker
Laat maar weten als jullie verder zijn met ideeën enzo. Ik doe graag mee.
ik ben nog ff bezig met bekijken hoe we dit kunnen doen. Ik zal eerst zelf iets op proberen te zetten en als dat lukt moet dit ook wel lukken denk ik.
Maar het draait niet om mij dus probeer zelf ook wat als je zin/tijd hebt
Marit. schreef:Lijkt me leuk
En ik wist dat dat idee van habbo kwam
Ik zou ook solliciteren
Ik zou wel dan ook met requests en shouts enzo doen :3
En.. Ook regels van leeftijd voor sollicitatie. (vanaf 12 ofzo)
Btw.. Ik hoop dat ik mee kan helpen
v Nou.. Ik denk dat het miss wel fijn is, maar dat is mijn mening
Jep, request en shouts zijn idd leuk. Dan moet je dus wel een headset of microfoon hebben als je dj wil worden, lijkt me ook wel logisch.
Ik luisterde vroeger heel veel Habboradio en soms wat andere radio's van habbo'ers en ik vond het altijd wel heel leuk.
Maar blijft het dan wel bij een radio en niet ook hele pagina's met nieuws en alles? Want dat hebben we hier al.
Als ik ga solliciteren moet ik wel eerst een headset kopen..