Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 20 van 153

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt?

ik wil die irritantheid van mijn 13 generatie familie :'3
echt, 2 gaan niet naar bed, het hele spel doet slooooom, en ze zijn niet meer zo mooi ;3
maar dat laatste kan ik wel veranderen maar heb ik geen zin in c:
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

dat ik net een half uur thuis ben.. Ik had vanaf half 11 clubkampioenschappen (als je het nog niet wist, ik doe aan zwemmen)

Eerst instantie ging het nogal slechtXD met de 50 vlinder was het denk ik een seconde er boven, bij de 50 rug zeker wel 4 sec. en bij de 50 school was het gelukkig weer 1 sec. maar waar ik het meeste trots op ben is de 50 vrij, 6 honderste erboven, maar dat ligt gewoon aan het klokken, want 6 honderste is niets..;D

Nou in eerst instantie, waren we met z'n 5en in de leeftijdscategorie 1996/1997. (ik ben 1997) Maar omdat zo'n leeftijdscategorie van 1995 maar een iemand was, is de gene van 1996 daar naar toe gestroomd. Anders was ik vierde, maar nu ben ik derde.. Echt ik ben zo blij, alleen ik vind het jammer voor mijn beste vriendin, ze is dan nu vierde, maar ik vind dat ze eigenlijk de clubkampioenschap beker moest winnen. Ze is pas vorig jaar begonnen, maar zwemt nu al bijna mijn tijden.. En ik zit er al 6 jaar op.. ;9 Maar iemand anders had hem gewonnen, omdat ze misschien meer pr's had, maar zij is jonger, dus kun je meer pr's halen, en ze zit er langer op.. En mijn beste vriendin maakte eerst gewoon kans, ..;9.. maar ja, dat is mijn mening..

Ik wil graag mijn medaille showen XD, dus hier is ie:
Afbeelding
(er zijn twee van die zwempoppetjes, je ziet er nu maar een, maar door de belichting is de bovenste weggevallen..
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Wat wil je kwijt?

In mijn msn naam staat dus: 'Ik dacht dat ik de verkeerde keuze had gemaakt, maar nu zie ik dat het de juiste was.' Dus die bitch (uit vorige wwjk) die vraagt zo: 'Wat beodel je met je msn-naam?' Ik zo: 'Niks.' Maar als ze hersenen had snapte ze het wel. Het gaat er dus om dat ik eerst bff's met haar was, maar nu met iemand anders ga en haar miste enzo, maar sinds die ruzie echt niet meer.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wat wil je kwijt?

DAAAH! Ik heb per-ongeluk alle downloads uit mijn sims verwijderd en de prul geleegd!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt?

Emma schreef:DAAAH! Ik heb per-ongeluk alle downloads uit mijn sims verwijderd en de prul geleegd!
Dat is echt erg! :O Wil je die van mij lenen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Voor de nieuwsgierigen, mijn nagellakstash (allemaal gewonnen):

Afbeelding

Pfoe, het was echt warm vandaag. Jammer dat er nu geen zon meer in de tuin is, ik zou wel even lekker buiten willen zitten :)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Wat wil je kwijt?

Vrolijk pasen!
Eerst paastoernooi ( 1 wedstrijd :glare )
en dan paaseitjes eten!

En ben zo happy: een weebly gestart. Alleen is
Weebly soms zó slim :glare
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten