Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Wat wilde jij gisteren doen wat er niet meer van is gekomen?

Ik had gisteren eigenlijk moeten stofzuigen, en vandaag trouwens eigenlijk ook :lmao: , maar helaas, zowel gisteren als vandaag helemaal geen zin.
Ben benieuwd of ik er morgen wel zin in heb ... :mryellow:
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Wat wilde jij gisteren doen wat er niet meer van is gekomen?

lvl 50 worden met mijn warlock op wow, maar omdat ik er gisteren niet aan toe kwam heb ik nu maar doorgespeeld, en ja ik weet het het is inmiddels al bijna 4.30 smorgens.

en niet stofzuigen afwassen ed herken ik wel, daarom , VOOR ik achter pc kruip eerst huishouding doen dan pas spelletjes , anders heb ik geen zin meer.
Afbeelding
Jesasiro
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 29 jul 2009, 11:06

Re: Wat wilde jij gisteren doen wat er niet meer van is gekomen?

Ach krijg het niet opgelost en ga men pc niet resetten omdat 1 programma er niet meer op werkt, gelukkig hebben we ook een laptop en dus ben ik gedoemd om daarop te spelen maar dat is dan niet meer tegelijk met het werk zoals ik meestal deed, draaide de sims terwijl ik aant werk was en om dat nu met twee computers te doen is me een beetje te lastig allhoewel aan de andere kant blijft deze pc dan wel sneller werken natuurlijk. Dus het heeft voor- en nadelen :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie