Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

299 berichten • Pagina 2 van 15

Gebruikersavatar
jelle!!
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
224
Lid geworden op:
vr 06 nov 2009, 20:21

Re: Hoe oud ben je?

Jemig wat een hoog puber gehalte zeg
14 en nog single
dat is dan net weer iets teveel informatie he?

ik zal het vast al gezegt hebben maar ik ben ook 14?
Afbeelding
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Hoe oud ben je?

MrBayn schreef:Jemig wat een hoog puber gehalte zeg :P

14 :) en nog single :lol :laugh

wat dacht je dat hier alleen 50 +sims spelen?
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Hoe oud ben je?

oke mensjes nu weer ontopic,
mja ik ben 13 en ben ook nog single maar heb wel een erg goede relatie met mijn beste vriendin(ken haar al sinds me 4e heb nu weer contact met haar) en elke sms of email eindeigt met Kus :blush zij is vandaag 14 geworden

maar nu weer ontopic,

ik ben 13 jaartjes jong, en ik ben eigenlijk erg onzeker over wat ik later wil doen('k weet het eigenlijk wel maar ik durf het niemand te vertellen :( nja komt vast wel)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
MrBayn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:36

Re: Hoe oud ben je?

o0simsfreak0o schreef: maar nu weer ontopic,

ik ben 13 jaartjes jong, en ik ben eigenlijk erg onzeker over wat ik later wil doen('k weet het eigenlijk wel maar ik durf het niemand te vertellen :( nja komt vast wel)
Uhm, Ik krijg rare gedachte, dus vertel het maar, trouwens al wou je mode designer worden dan zouden we je nog wel houden hoor :)
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Hoe oud ben je?

MrBayn schreef:
o0simsfreak0o schreef: maar nu weer ontopic,

ik ben 13 jaartjes jong, en ik ben eigenlijk erg onzeker over wat ik later wil doen('k weet het eigenlijk wel maar ik durf het niemand te vertellen :( nja komt vast wel)
Uhm, Ik krijg rare gedachte, dus vertel het maar, trouwens al wou je mode designer worden dan zouden we je nog wel houden hoor :)
thanks, maar waar ik later zeker iets mee wil doen is of kunst of muziek en misschien iets met mode
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
MrBayn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:36

Re: Hoe oud ben je?

o0simsfreak0o schreef: thanks, maar waar ik later zeker iets mee wil doen is of kunst of muziek en misschien iets met mode

Wat is daar mis mee? ik begrijp dat je dat niet wilt zeggen omdat je dan gepest wordt, maar hey, jij vind het leuk en daar gaat het om.
ik heb er ervaring mee, wordt namelijk vooral Homo genoemt omdat en de sims3 speel en omdat ik al sinds mijn 5de toneel speel.
maar dat is niet waar.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Hoe oud ben je?

MrBayn schreef:
o0simsfreak0o schreef: thanks, maar waar ik later zeker iets mee wil doen is of kunst of muziek en misschien iets met mode

Wat is daar mis mee? ik begrijp dat je dat niet wilt zeggen omdat je dan gepest wordt, maar hey, jij vind het leuk en daar gaat het om.
ik heb er ervaring mee, wordt namelijk vooral Homo genoemt omdat en de sims3 speel en omdat ik al sinds mijn 5de toneel speel.
maar dat is niet waar.
ja in groep 8 werd ik ook wel eens homo genoemd :( en in de eerste ook wel eens, maar nu niet meer :)
danks :smile
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Hoe oud ben je?

tessiegril schreef:je bent homo als je op jongens valt als jongen wat is daar eigenlijk mis mee?
niks, 't zijn ook gewoon mensen die op hetzelfde geslacht vallen, maar als het word gezegd tegen je is dat niet leuk voorla omdat mensen die dat zijn het erg moeilijk hebben omzoiets te vertellen, maar als je dat niet bent is het gewoon niet leuk als dat gezegd word tegen je :wink
maar ja later wil ik eigenlijk misschien 3 kids :blush
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie