Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

47 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Het-grote-kerstgroeten-topic-2010/2011

Vrolijk Kerstfeest/ Fröhliche Weihnachten/ Merry X-Mas/Gesëende Kersfees/Gezur Krislinjden/Idah Saidan Wa Sanah Jadidah/ Zorionak eta Urte Berri On/Vesele Vanoce/ Tchestito Rojdestvo Hristovo/Choctaw, Gun Tso Sun Tan’Gung Haw Sun/Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan/ Sung Tan Chuk Ha/Sretan Bozic/Glædelig Jul/ Gajan Kristnaskon/ Ruumsaid juulup|hi/Zalig Kerstfeest/Hyvaa joulua/Joyeux Noel/ Kurisumasu Omedeto/Kala Christouyenna/ Mele Kalikimaka/Shub Naya Baras/Gledileg Jol/Linksmu Kaledu/Meri Kirihimete/God Jul/Boze Narodzenie/Sarbatori vesele/Новим Годом/ Hristos se rodi/Sretan Bozic/Vesele Bozicne/ Feliz Navidad/Buon Natale/God Jul/ Sawadee Pee Mai/ Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun/Срозхдэством Kристовйм/ Kellemes Karacsonyi unnepeket/Sczęśliwych Świąt/Feliz Natal/A breiti Kresdei!
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het-grote-kerstgroeten-topic-2010/2011

SimGandr schreef:Vrolijk Kerstfeest/ Fröhliche Weihnachten/ Merry X-Mas/Gesëende Kersfees/Gezur Krislinjden/Idah Saidan Wa Sanah Jadidah/ Zorionak eta Urte Berri On/Vesele Vanoce/ Tchestito Rojdestvo Hristovo/Choctaw, Gun Tso Sun Tan’Gung Haw Sun/Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan/ Sung Tan Chuk Ha/Sretan Bozic/Glædelig Jul/ Gajan Kristnaskon/ Ruumsaid juulup|hi/Zalig Kerstfeest/Hyvaa joulua/Joyeux Noel/ Kurisumasu Omedeto/Kala Christouyenna/ Mele Kalikimaka/Shub Naya Baras/Gledileg Jol/Linksmu Kaledu/Meri Kirihimete/God Jul/Boze Narodzenie/Sarbatori vesele/Новим Годом/ Hristos se rodi/Sretan Bozic/Vesele Bozicne/ Feliz Navidad/Buon Natale/God Jul/ Sawadee Pee Mai/ Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun/Срозхдэством Kристовйм/ Kellemes Karacsonyi unnepeket/Sczęśliwych Świąt/Feliz Natal/A breiti Kresdei!
zit de Simlish versie er ook tussen? :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Het-grote-kerstgroeten-topic-2010/2011

Nope, spreek niet al die talen... Maar hey... Ik kan het natuurlijk altijd proberen, toch? :P
Simlish... ehhhhhmmmm... Die zoeken we op! :P

By de weg... Ik ben bezig met een "kerstwensen" videootje die ik vanavond op YouTube hoop te plaatsen... Mag daarvan een link neergezet worden?
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Het-grote-kerstgroeten-topic-2010/2011

SimGandr schreef:Nope, spreek niet al die talen... Maar hey... Ik kan het natuurlijk altijd proberen, toch? :P
Simlish... ehhhhhmmmm... Die zoeken we op! :P

By de weg... Ik ben bezig met een "kerstwensen" videootje die ik vanavond op YouTube hoop te plaatsen... Mag daarvan een link neergezet worden?
Simlish versie: "Bochoe Lakishma" XD (Zelf verzonnen)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het-grote-kerstgroeten-topic-2010/2011

Wat ik voor kerst heb gekregen:
  • Rol duct-tape
  • Badeendje met thee-ei aan de onderkant, blijft in de theepot drijven :love
  • Bus met Pringles
  • Twee truien
  • Twee boeken van de Wheel of Time-serie
  • Chocolade kerstkrans
  • Logitech G9X Laser muis, oude muis ligt namelijk op sterven
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie