Gewééldig...
Nieuwste patch 1.7 installeert niet >_<

2006 berichten • Pagina 31 van 101
o0simsfreak0o schreef:nee de verpakking wilde niet open en toen zei ik 'wees maar niet bang ik ben lief voor je' en toen ging ik aaien
Ik gebruik mijn nagels, en die zijn op de een of andere manier zo scherp dat je er papier mee kunt snijden.hiki schreef:o0simsfreak0o schreef:nee de verpakking wilde niet open en toen zei ik 'wees maar niet bang ik ben lief voor je' en toen ging ik aaien
![]()
ik zet altijd in de bovenkant het mes erin als ik het aan de voorkant of achterkant doe snij ik altijd in dat inlegvel en dat is zonde.
Er weer aan lijmen en hopen dat de lijm niet smelt.Xelles schreef:Ik heb een klein brandwondje overgehouden aan lichaamelijk contact met mijn laptop.. wat was die heet zeg!
Er zijn stukjes plastic van mijn laptop afgebroken, waardoor er nu meteen metaal te zien is, dat wordt echt niet normaal warm. Ik pakte hem op, met mijn hand op dat metaal...
Hah, mijn videokaart werd in Egypte(in WA) in de 90 graden...Xelles schreef:De videokaart van mijn laptop was op dat moment 86 graden..![]()
Ik was op school toen het gebeurde, dus geen stofzuiger bij de handEn die stukjes heb ik al heel lang niet niet meer, die lijm zou het ook niet lang houden.
Dat diprimerend verhaal dat je aan het schrijven bent? Wel volgens mij is de verloren inspiratie terug.Zozi schreef:Ik heb geen problemen met mijn spel.
Maar ik heb wel problemen met mijn inspiratie. En ik wil zo graag verder doen aan mijn verhaal. :razz
niet opgeven hoor.. ik steun je ... ik had bijna alles in egypte gedaan, stukje china en frankrijk.. en dat is allemaal weg nu.. moet dus weer overnieuw beginnen en heb het vandaag 5 x opnieuw geinstaleerd.. ik voel echt met je mee hoor...o0simsfreak0o schreef:dat ik sims 3 nu effe zat ben, 'k kan niet eens fatsoenlijk met mijn familie spelen en het is net voor de zoveelste keer uitgevallen, nu ben ik het een beetje zat hoor
maar tis nog steeds een tof spel