ik ben bezig met een huis dat ik in huizenjacht heb gezien. Hij is best wel goed gelukt (de buitenkant hé!) mss show ik 'm nog wel. Of je moet me ff PM'en

4993 berichten • Pagina 28 van 250
Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 15 nov 2010, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
zelfmoord lost het niet opZozi schreef:Opgelet! Volgend bericht is een zeur bericht.![]()
ik heb even nergens meer zin in.![]()
Het is ondertussen al 2 weken uit met m'n vriend. Ik dacht dat ik erover heen was, maar dat is dus helemaal niet.![]()
Die gast is gewoon een eikel en toch mis ik hem. Mijn punten worden slechter en mijn moeder zit al de hele week op me kop. Ik zie het dus eventjes niet meer zitten.![]()
Ik ben al de hele dag depressief en heb zelfs een zelfmoordbrief geschreven aan me vriendin. Geen zorgen! Van het werkelijk zelfmoord plegen komt niets in huis. Heb namenlijk het lef niet. Maar het luchtte wel op om even alles in een brief te schrijven. Maar op het moment voel ik me echt heel rot en sta op het punt om in huilen uit te barsten.
Ja, oppassenmaike0090 schreef:Niet doen zozi, anders kom ik naar je toe om je tegen te houden
^ Oppassen..?