Probeer eens phpbb.com Je moet het wel zelf installeren maar het is erg handig (dit forum is ook phpbb) En anders gewoon is gaan zoek op een tutorial hoe je een forum helemaal zelf maakt. Bedenk wel dat je altijd een mysql database nodig hebt en php ondersteuning.
ik heb ook eens een forum zelf gemaakt.. het liep alleen niet..
maar dat is bij Infisonfree ofzo iets
maar is allemaal in het engels dus je moet er wel wat verstand van hebben en veel tijd voor hebben
Ik heb een forum gemaakt en een in plaats van een forum alleen heb ik ook nog een webâgina aanvast gemaakt.Spijtig heb ik nog maar 4 leden En 1 daarvan ben ik en nog iemand is waarmee ik de site gemaakt heb.Dus er zijn eigenlijk maar 2 leden die op de site gekomen zijn
Een forum hebben en onderhouden is heel moeilijk.
Mensen komen niet zo gauw op een forum, laat staan blijven voor een lange tijd actief.
Je ziet het zelfs op de grootste forums, mensen komen en gaan. Activiteit komt op en daalt weer net zo hard op sommige punten.
Zorg ervoor dat je jouw forum promoot bij andere Sim forums. Vraag bijvoorbeeld of je misschien een button uitwisseling kan doen? Zo promoot jij hun forum/website en hun de jouwe. Al is dat moeilijk als je net nieuw bent. Blijven proberen is echter de sleutel!
dat is inderdaad moeilijk om een groot forum te maken en soms komen mensen en gaan dan weer hoe actief ze ook zijn maar je hebt kans dat ze ook wel weer terug komen van weggeweest en zoals modmod zegt veel promoten