Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 205 van 250

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt

Ik heb gevraagd of hij later wilde komen. (A)
Wordt er trouwens nog aangebeld voor het pakketje bij jou?
Als ik pakketjes bij de post hebt, prop ik ze gewoon door de brievenbus. :fluit Of het moet niet passen

Maar ik ga hem denk ik pas volgende week haalen. :)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
José
Orgaandonor Orgaandonor

Hallo ik heb vandaag de sims 3 voor de xbox gekocht.. voor de pc had ik hem al en daar kon je allerlei cheats doen.. de belangrijkste cheat voor mij was (testingcheatsenabled true) zo dat ik mijn balkjes vol kon maken ... weten jullie misschien ook zo een cheat voor de xbox??
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Kan hoor. Ik heb weleens nog om half 6 post bezorgt. 8-)
Maar het is wel raar ja als ze altijd eerder zijn. Misschien hebben man tekort ofzo :fluit
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Omg.. Ik ga mijn school belevenis weer eens vertellen:

- In de pauze zaten we op een bankje tegen de muur. Die muur is niet helemaal naar boven af dus daar kun je overheen kijken. Aan de andere kant zaten dus andere jongens, waarbij van onze klas. Opeens vliegt er een propje over de muur. Wij gooien die terug. Propje kwam weer terug en zo door. 1x gooide een vriendin die vet hard naar onderen daar en toen kwam die op iemand terecht, we weten niet wie xD
Het kon mijn crush zijn.. :glare

- We hadden LevensBeschouwing en kregen een groepsproject op voor de volgende les (!!), dus toen moesten we snel groepjes maken. Toen bleef er 1 meisje over en moest bij jongens en begon te huilen. Een hele discussie toen en die oudere vrouw wat voor de klas staat echt helemaal gestresst, wat ze al was van de klas voor ons, super grappig. Toen hadden we wiskunde blokuur (laatste 2 uur) en van het eerste uur hadden we nog maar 10 min over, omdat we een discussie over LB hadden gehad. :P
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

:p. Morgen valt het eerste uur uit :D. En ik ga denk ik NM kopen bij Media markt, daar is-ie denk ik 29.99 ofzoo. Alleen duurt het nog 2 weken :cursing. Ik wil hem hebben :'(. En internet ligt eruit op mijn laptop maar niet op mijn pc :S. En ik denk dat ik weer een beetje habbo verslaafd wordt XD. (Ik ben gek, I know..)
En ik ben gisteren met paardrijden van het op 1 na grootste paard gevallen. Het dier is er nog nooit vandoor gegaan(Volgens mijn instructrice) gaat ie er op mij vandoor ;S. Ben niet blijven zitten. Dus lag ik in de bak, onder het zand. Moet ik vanavond weer rijden omdat ze zei(m'n instructrice) dat ik er anders een hele week tegen op zak. En ik ben gisteren letterlijk huilend in slaap gevallen omdat ik mijn favo pony mis : Pumbaa :wub. Ik was eigenlijk de enige die op haar durfde omdat ze iedereen de af bokte :| . Ik ben er 1 keer vanaf gevallen en toen brak ik mijn schouder. Ik hou nog steeds van haar :wub. (miss Pumbaa...)

Laatst gewijzigd door Simmielove op do 28 okt 2010, 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten