Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 9 van 11

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

En het is alweer tijd voor aflevering 12. :) Met Ryse: Son of Rome (Supermooie hack en slash voor op de Xbox One), South Park: Stick of Truth (Een hilarische South Park game over larpen) en natuurlijk FlappyBird. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!


We zijn er weer! Maar ook op mijn blog staan een aantal nieuwe dingen zoals een reeks korte verhalen en een column! Klik op m'n banner. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!


Goedemorgen! :) Weer een nieuwe aflevering! Geen flauw idee of iemand ze zo kijkt maar ik blijf ze toch posten in de hoop dat jullie het nog steeds wat vinden. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!


Nieuwe aflevering! vanaf vandaag ben ik ook bijna dagelijks te zien op mn kanaal maar daar zal ik jullie niet mee 'vermoeien'!
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!


Even twee filmpjes dit keer! De eerste is er één die ik zelf heb gemaakt voor mijn blog en het is de unboxing van de Lootcrate van augustus! Het is het eerste filmpje dat ik sinds een jaar helemaal zelf heb gemaakt. :)

En het tweede is de nieuwe aflevering van Freshly Juiced met Broken Age, Diablo III en Pure Pool. Inclusief bloopers op het einde! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!


Ik plaats hem maar hier, mijn allereerste De Sims 4 stream! :) Als jullie het leuk vinden kan ik de andere hier ook steeds plaatsen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!


Hij staat ook al op de homepage maar ik wilde hem hier ook nog heel graag met jullie delen! :) Mijn review over De Sims 4 voor Freshly Juiced
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie