Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 1 van 11

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Sorayavindt!

Jawel! Ik ben een nieuwe blog gestart (Vanaf 3 mei, dus er staan al wat dingetjes op :D). Maar dit keer doe ik het goed, ik doe wat ik leuk vind en ik plan het! :D Op mijn blog kan je (korte) reviews lezen over boeken en films maar geregeld zullen er ook artikelen te vinden zijn over verwante onderwerpen. Ik probeer op dit moment elke woensdag een Soraya leest of kijkt online te zetten en ergens in de week een ander artikeltje. Voor een duidelijker beeld, zie mijn blog: http://Sorayavindt.nl :swing

Mocht je via Twitter op de hoogte gehouden willen worden: @Sorayavindt

Ik zal in dit topic waarschijnlijk niet elke keer alles melden, maar geregeld zal ik laten weten wat ik nou weer vond van dingen op mijn site!

Laten jullie weten wat jullie vinden?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sorayavindt!

Erg leuke blog!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

Het is nog geeneens vier uur geleden dat ik een boekreview heb gepost, en er staat alweer een nieuwe post op!
Ik kon het niet laten en moest dit echt even met jullie delen.

Sorayavindt dit grappig, jullie ook?
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

Komende weken kan je elke vrijdag lezen over een paar van mijn favoriete filmsnacks! Vrijdag de 18e kwam de eerste online! Lees die hier!.

Ook kan je mij en mijn blog volgen op Twitter! Via Sorayavindt hou ik je op de hoogte van mijn posts en andere dingetjes. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie