Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 2 van 11

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

De Facbeook fanpage is ook geboren! Dus wil je het 'laatste nieuws' van mijn blog via Facebook volgen? Like dan deze pagina!. Gisteren zei ik voor de grap tegen mijn moeder dat ik een give away zou doen wanneer ik 50 'fans' heb, maar misschien gaat dat toch wel door! ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Sorayavindt!

Jammer genoeg zijn de voetballers over het algemeen wat te oud voor mij... maar ik zal zeker elke dag kijken wie je hebt uitgekozen ^^
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Sorayavindt!

Hihi, ik vond het artikel met de hotties erg leuk! Ik had bij het WK ook wel een hottie gespot bij het Duitse team ik ga even opzoeken wie het ook al weer was. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Sorayavindt!

Jaa, ik heb de Duitste hottie gevonden! Het was podolski, aah wat een cutie is dat! Erg leuke artikelen allemaal! Ik kijk elke dag even of er iets nieuws staat. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

@Annemiek: Leuk dat je elke dag even kijkt! De EK hotties zijn (gelukkig) bijna afgelopen, de 26e en 29e sowieso even een ander artikel dan over het EK! :D Maar die Duitser is inderdaad ook wel een hottie! Jammer dat ik nu de opperhottie ga kiezen van degene die ik al had gekozen xD

Overigens staan ze er voor vandaag weer op: http://sorayavindt.wordpress.com/2012/0 ... e-24-juni/
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie