Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Schildpadden forum!

Hallo allemaal,

Ik vind het erg leuk om site's en forums in elkaar te flansen, heb er helaas weinig tijd voor :(

Aangezien ik op twee schildpadden forums zit, en die er allebei uit lagen, heb ik dus even een 'reserve' forum in elkaar gezet in ong een uurtje tijd, het is niet veel soeps maar dat komt nog! :D (hopelijk :P)

Dit forum is voor iedereen bedoeld die info wilt over schildpadden, andere mensen wilt helpen en etc.

Dus ben jij ook weg van schildpadden? Weet je er veel van af? Of vind je het gezellig om lekker mee te kletsen?

Meld je dan gelijk aan op http://schildpaddenforum.messageboard.nl ! En wie weet zie ik jou daar terug?

Dus als jullie me willen helpen meer leden te krijgen, aanmeldingen zijn áltijd welkom!

P.s. Ben bezig met een site voor schildpadden, maar zoals eerder aangegeven weinig tijd ervoor dus dat duurt nog eventjes :$ Moet op de forum ook meer opzetten.... Argh stomme school :]

P.p.s. (volgens mij is het pps of pss? xD achjaa :P) Ik vind het ook erg leuk om te modereren, sites te maken dus 'achter de schermen' te werken, maar ik heb er weinig tijd voor ik vind het wel erg leuk om te doen dus als je iemand zoekt stuur gerust een pm berichtje en we kunnen er dan samen misschien wel uit komen met de tijd :]

Edit: Voor als het forum drukker word, wat hopelijk dus ook gebeurt!! Zoek ik nog mensen die helpen modereren!
Afbeelding
Plaats reactie