Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Simtastisch!
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
di 13 dec 2011, 19:26

Simtastisch.nl - Updatetopic

[UPDATE 28-12-11] Simtastisch.nl

In dit topic zullen voortaan de belangrijke wijzigingen komen te staan. Als er dus een belangrijke verandering heeft plaatsgevonden vind je dat hier terug.

Wat kunnen we nog verbeteren aan Simtastisch?

--------------------------------------

//Wijziging// 28-12-11
  • Header matcht nu met die uit de app: leer/leather effect is toegevoegd
  • Sims Middeleeuwen review staat nu online
  • App heeft een aangepast startscherm
  • Er zijn nu op elke pagina custom headers toegevoegd

Laatst gewijzigd door Simtastisch! op wo 28 dec 2011, 16:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Simtastisch!

:thumbup Heb net een beetje op die nieuwe site van jou gesnuffeld en ik moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet.Ookal zit je nog in de beginfase.Ik vroeg mij ook af,jij bent toch 13 jaar als ik me niet vergis?Zijn alle 13 jarigen zo enorm slim en creatief? :thumbup
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Simtastisch!

Imme schreef:Ziet er erg mooi uit :D maar waarom zij die teksten onderin Spaans ofzo??
Dat is Latijn, dat is de standaardtekst op websites :>

http://nl.lipsum.com/
Het is al geruime tijd een bekend gegeven dat een lezer, tijdens het bekijken van de layout van een pagina, afgeleid wordt door de tekstuele inhoud. Het belangrijke punt van het gebruik van Lorem Ipsum is dat het uit een min of meer normale verdeling van letters bestaat, in tegenstelling tot "Hier uw tekst, hier uw tekst" wat het tot min of meer leesbaar nederlands maakt. Veel desktop publishing pakketten en web pagina editors gebruiken tegenwoordig Lorem Ipsum als hun standaard model tekst, en een zoekopdracht naar "lorem ipsum" ontsluit veel websites die nog in aanbouw zijn. Verscheidene versies hebben zich ontwikkeld in de loop van de jaren, soms per ongeluk soms expres (ingevoegde humor en dergelijke)."
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simtastisch!
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
di 13 dec 2011, 19:26

Re: Simtastisch!

De openingspost is gewijzigd. Zoals je daar kunt lezen is er een nieuwe URL: http://simtastisch.nl. Eerst was de site opgebouwd uit html, maar dit was een beetje een moeilijk gedoe. Nu is de site gebaseerd op WordPress. De layout is nog wel htzelfde.
Simtastisch!
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
di 13 dec 2011, 19:26

Re: Simtastisch!

// Update! //

We zijn op het moment druk aan het testen met verschillende forumsystemen.
Ook voor nieuws is niet zoveel tijd totdat de basispagina's af zijn. En ik moet zeggen dat dat aardig snel gaat :)
Binnenkort meer updates ;)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Simtastisch!

hoe krijg je dat zonder blablabla.wordpress.nl en blablabla.webnode.nl maar gewoon blablabla.nl?

P.S. leuke naam!
Simtastisch!
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
di 13 dec 2011, 19:26

Re: Simtastisch!

@deetui: dit komt omdat wij wordpress.org - en dus niet wordpress.com - gebruiken ;) deze hosten wij op een server met een domein.

@Imme: bedankt!

// heeft iemand misschien nog verbeterpunten waar we aan kunnen werken? //
Simtastisch!
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
di 13 dec 2011, 19:26

Re: Simtastisch!

// UPDATE //

Community (forum) toegevoegd.
Als je Simtastisch! of Simtastisch! Forum op je iPhone, iPod touch of iPad bezoekt is er nu een aangepaste webapp beschikbaar!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie