Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: FORUM!!

Een site maken vergt veel tijd, geduld en is erg lastig. Je moet veel weten over hoe het internet in elkaar zit. Dan pas kan je wat uitproberen met HTML en Firefox.. Ik ben d'r zelf ook nog niet helemaal uit hoe je een site maakt, maar er bestaan workshops die je dat tot in de puntjes kunnen uitleggen!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: FORUM!!

ik heb meerdere wordpress sites: die zijn gratis maar dat is misschien niet wat je zoekt? Daar zit alleen geen forum bij.


Voor de rest heb ik er ook niet zo een verstand van: voor SN hebben we Xelles die tech dingen doet :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: FORUM!!

Ik maak een forum altijd op messageboard.nl en een site, tjsa je kunt het totaal helemaal zelf in mekaar gaan zetten met html bijv. dat maak je dan in kladblok, maar je kunt ook naar een website builder site gaan, zoals wix.com

Ik heb verschillende sites gemaakt voornamelijk met html/xhtml/css en ben bezig javascript/mysql/php onder de knie te krijgen. Ik maak sites meestal in kladblok, en met online zetten tja, je kunt je eigen hostnaam gaan kopen dus krijg je geen sitenaam erachter, dus als je hem bij webs.com online zet, krijg je:

ffeenvoorbeeld.webs.com

met je eigen website waarvoor betaald is krijg je

ffeenvoorbeeld.nl

Dus het ligt er maar net aan of je een professionele website voor je werk of wat dan ook wilt, of wil je gewoon een site maken voor de hobby.

Als je gewoon zelf een site in elkaar wilt zetten, zou ik wix.com aanraden, als je er echt voor wilt leren en alle programma dingen onder de knie wilt krijgen zou ik gewoon beginnen om in de bieb boeken te lenen waar je html kunt leren. Als je dat onder de knie hebt kun je verder met css en php enzo ;) Dat lijkt me wel het handigst :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: FORUM!!

Notepad++ is inderdaad erg handig en niet alleen voor websites te schrijven maar ook om andere dingen te bewerken of broncodes uit te pluizen. Maar het word ook vaak gebruikt door mensen die in php websites maken.

(ben zelf niet erg bekend met websites bouwen enzo.. maar ken wat mensen die websites bouwen enzo en ik kan zelf een beetje htmlscripten.)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie