Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Candycherry
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 12:28

Re: Hebbedingetjes, cadeautjes.. Schattig :)

heyhey

Dankuuu ^^
Ze worden steeds beter, heb nu een "Alice in wonderland"-setje klaar liggen om de oven in te gaan :).
Ze zijn van polymeerklei (voordelen; zeer stevig, kleurrijk, details).
Bestellen kan, maar moet echt nog uitzoeken hoe dat werkt. Nu lopen alleen nog vrienden en kennissen rond daarmee :). Als iemand iets weet over webshops, laat me weten! En als iemand interesse heeft in meewerken wil ik ook best nog kijken of dat mogelijk is.
Het staat allemaal in baby schoentjes op dit moment, maar ik merk wel dat er veel belangstelling voor is en dat is echt kei leuk! :D

Xo
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Hebbedingetjes, cadeautjes.. Schattig :)

Wat leuk! Mijn moeder maakt ook dingen van polymeerklei, maar dan vooral sieraden (de kralen dan)! Jouw creaties zijn echt leuk. Trouwens, wat ook erg mooi is als haakje aan het beeldje, dat is iets waarvan de onderkant een beetje lijkt op een schroef en daaraan zit een rondje. Dat schroef-gedeelte doe je dan in de klei en het rondje komt erboven uit, dat ziet er erg mooi uit :D
Candycherry
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 12:28

Re: Hebbedingetjes, cadeautjes.. Schattig :)

De prijzen.. Ben nog een beetje aan het uitzoeken, maar voor kleintjes houd ik nu 5,- aan. (Bijvoorbeeld het schaapje onderaan de pagina). Voor middel (Bijv de aapjes met of zonder banaan) tussen de 7,50 en de 12,50 en grotere beeldjes/ingewikkelde figuren tussen de 15 en de 20. + verzendkosten. Maar eigenlijk alles is nog bespreekbaar. Ik zoek het allemaal nog uit. Vind je het te duur, wil ik best even praten. :) Vind het sowieso al leuk dat iemand geinteresseerd is:)
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Hebbedingetjes, cadeautjes.. Schattig :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n internet-koper (als dat een woord mag zijn) ben, maar ik zit er toch echt over te denken zoiets cute-igs te kopen ^^ Ik vind vooral de pinguin en de dino zooo ontzettend coell <3 Ze zijn trouwens ook erg mooi... Je mag wel trots zijn dat je zo'n talent hebt! Als ik iets van klei maak ziet het eruit als... ehm.. klei xD Heel erg mooi gedaan hoor!

Nog een klein vraagje. Maak je ook droppies op verzoek? :sweatdrop Ik zie hier mogelijkheden voor een wereldhandel... hehe :P
''Faber est suae quisque fortunae''
Candycherry
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 12:28

Re: Hebbedingetjes, cadeautjes.. Schattig :)

Heyhey,

Wat een vette reacties :D
Ja, ik maak ze ook op verzoek :). Dat kan op alle manieren.. Je kunt zeggen dat je een bepaald iets wilt maar dan in een andere kleur, of met iets extra's/anders. Je kunt ook aangeven dat je bijv een dino/pokemon/whatever je kunt bedenken/... wilt (geef een voorbeeld of laat mij zelf wat bedenken.. Kan je ook eerst schetsen sturen van mijn plan..) .. En je kun in principe ook zelf iets ontwerpen in een schets en dat opsturen. :)
Nu heb ik nog maar een klein klantengroepje, dus ik heb alle tijd om jouw idee zo goed mogelijk te maken. Misschien dat dat straks (als het goed loopt?) wat moeilijker wordt.. :sweatdrop
Momenteel ben ik op zoek naar een andere camera.. Maar ik heb echt nog veel meer. Bijv karaktertjes uit animal crossing.. En ik denk erover om ook mysims te maken.
Zolang er klei is zijn er mogelijkheden. :swing

Niet bedoeld als verkooppraatje, maar ik heb zelf altijd in winkels als bijv de expo of conquest dat ik iets heel leuk vind.. maar niet persoonlijk genoeg.. Het idee dat 100 mensen hetzelfde hebben is minder :(

Ben nu bezig met de andere website. Joomla.. Help :S :P
Als je iets wilt kun je voorlopig hier reageren of op http://www.tinydroppy.weebly.com
Mag je hier e-mail adressen geven? Anders PM me even.. (A)
Kan ook voor vragen hoor, of als je wilt helpen ofzo.. Vind het gewoon heel leuk :) :thumbup :fluit
Candycherry
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 12:28

Re: Hebbedingetjes, cadeautjes.. Schattig :)

Sorry voor de dubbele post.. Maar even een oproepje; Ik kom er echt niet uit met het opzetten van een webshop met Joomla. Als iemand kan helpen krijgt die 2 Droppies en hoeft alleen maar de verzendkosten te betalen. Maar ik vraag wel om iemand die er echt wat verstand van heeft. (Van joomla, administratie, KVK? en zulk soort dingen.)
Ondertussen zoek ik in Reallife ook naar iemand, dus ik verwacht er uiteindelijk wel uit te komen. Maar mocht je je geroepen voelen; GRAAG :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie