Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Mijn blog!

Hier is die dan, een blog van mij! En ik zou me vereerd voelen als je even een kijkje neemt. Je kan er verschillende dingen vinden, nouja nu nog niet, mode, make-up, ergenissen en dingen uit het studentenleven.

Sorayablogt.weebly.com

:knuffel


Tijd voor een nieuwe blog: sorayalijnt.weebly.com zie mijn post van vandaag een paar comments hieronder voor uitleg!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Mijn blog!

Heel leuk! Ik ga het volgen denk ik :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mijn blog!

Leuk ;d
Je hebt haast dezelfde naam als iemand uit mijn klas :'3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Mijn blog!

Bedankt voor het kijken! Er staat inmiddels een stuk op over leggings en vanmiddag komt er nog een stukje over iets dat jullie niet mogen missen! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Mijn blog!

Aangezien ik zo ontzettend veel discipline heb *not* ben ik gestopt met bloggen omdat het geen doel had.

Maar ik ben weer begonnen! Met een ander thema, en een andere website: sorayalijnt.weebly.com.
Zoals sommige weten wil ik afvallen door meer op mijn eten en lichaamsbeweging te letten. Weten hoe het met mij gaat en wat ik doe? Kijk dan op de blog voor updates en tips! Let op: Ik moedig niemand aan om te lijnen of om slecht te eten. Ik moedig mensen wel aan om beter op hun eten te letten en bewuster te zijn van hoeveel ze bewegen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Mijn blog!

Wauw, goed dat je het vol houdt, haha. Ik moet dat misschien ook maar eens downloaden, mijn eetgewoontes zijn ook niet al te best.. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Mijn blog!

De link is veranderd! Vanaf nu heet mijn blog S2theOraya.weebly.com. Dit omdat ik in de toekomst meer dingen wil gaan doen dan lijnen, maar dat meld ik hier dan naatuurlijk wel. ;)

Dus dit is mijn blog. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie