Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Blog van Franniewee

Hoi medeforumleden,

Eerst zette ik al mijn blogjes en schrijfsels op Hyves. Aangezien er steeds meer mensen overstappen naar facebook o.i.d., leek het me wel leuk om ook een blog bij te houden. Dit gaat nu eens niet over de Sims3, maar over de kleine 'verhaaltjes' die ik schrijf, samen met foto's van mijn smeedwerk.

Nu ben ik al weken bezig met een eigen Sims3 verhaal als experiment begonnen, maar als ik het af heb, wil ik daar een apart blog voor aanmaken of het verhaal op deze site publiceren.

Bij dezen mijn verhalenblog:
https://penstrekenvanfran.blogspot.com/
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Blog van Franniewee

Oeh, errug leuk. Vind het altijd fantastisch om te zien dat er mensen zijn die mijn passie ook hebben, haha. Ik moet je wel waarschuwen (nou ja moet), mijn schrijfkunsten zijn in dagboeken kwalitatief minder dan als ik normaal schrijf (niet arrogant bedoelt of zo :$). Maar ik bedoel, als je schrijft beschrijf je omgevingen etc. en dat creeërt sfeer bij een dagboek komt die sfeer door de foto's en die moeten dan wel lukken (A). Ik ga even alles wat er op je blog staat lezen. (Ik heb zelf ook een blog, maar die is eigenlijk privé, maar als je hem weten wil dan wil ik je wel pm'en:D)

Laatst gewijzigd door Leonie op wo 25 mei 2011, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Blog van Franniewee

Dat lijkt me leuk Leonie. Zeker om iets te lezen wat niet-Simsgerelateerd is. Ik zie je bericht wel verschijnen en voor de rest volg ik je verhaal.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie