Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

32 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Beautyblog!

Ooh dat vind ik toch zóó leuk om te horen! (:

Voor degenen die hier mijn blog volgen.. Wat vinden jullie nou het leukst om te lezen? Reviews? Shoplogs? Nail arts? Aaaahh want ik weet het niet! Haha, dan kan ik daar rekening mee houden
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Beautyblog!

Zoals ik al eerder zei ben ik echt helemaal weg van je beautyblog! Alles is zo professioneel, vrolijk en origineel... Ik heb nu zin om me ook weer eens in beauty te gaan verdiepen! En daarom wou ik vragen of je misschien eens een eyelook of nailart met de kleuren van deze zomer zou willen doen: turquoise en koraalrood, en (zeer gedurfd haha) oranje! :D
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Beautyblog!

Mmm dat klinkt als een leuke uitdaging! Ik denk dat ik dat zeker ga doen (: Echter gaan ooglooks altijd een beetje moeilijk , omdat mijn camera de kleuren niet goed oppikt.. maar ik ga het proberen
X
Afbeelding
Kyta

Re: Beautyblog!

:woot oh heerlijk zo'n blog. Wat leuk! Ik hou zelf ook erg van tutelen.. ;)

** misschien een leuke tip voor je blog, ga eens kijken bij Yves Roger.nl, ik heb daar bijna alles van en echt duur is het niet. De cadeautjes die je erbij krijgt vind ik ook altijd leuk, laatst had ik een leuk horloge, die hebben alle drie mijn meiden ook. Ik heb inmiddels mega veel toilettasjes..lol.**
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Beautyblog!

simsesther@ ik heb gisteren een look met die kleuren online gezet, ik hoop dat je het leuk vind! Hij is alleen niet echt draagbaar, doordat ik hem ook voor een winactie ging gebruiken (:

Marii@ Haha nou als je het dan toch eens gaat gebruiken weet je wel mooi hoe't moet!
Afbeelding
Gebruikersavatar
AdrenalineRush
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
112
Lid geworden op:
za 19 feb 2011, 13:24

Re: Beautyblog!

Die laatste look <3
Die is vet Naaîîs D:
Als ik morgen naar de bios ga, ga ik hem gebruiken denk ik qq
Afbeelding
If you really love someone, you wouldn't have to say it because it would show ^.^
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Beautyblog!

Is uiteindelijk wel de bedoeling, maar ik vind filmpjes nog een beetje "eng" haha, ik heb ook nog maar één filmpje gemaakt en de volgende zal waarschijnlijk een shoplog van de primark worden, maar mijn camera is ook niet erg geschikt voor filmen..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Beautyblog!

Ik heb even een reactie achtergelaten op je shoplog :) Écht jammer dat die catrice nagellakjes eruit gaan, zijn vaak nog wel de mooisten!
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Beautyblog!

Altijd fijn om reacties te krijgen op blogposts! Dat zorgt er weer voor dat andere mensen ook eerder gaan lezen (:

Ja ze zijn echt zó mooi! Als je sold out forever nog niet hebt moet je die ook echt kopen, die is zo mooi!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie