Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wims Sims

Wauw! die wereld! :love
Je gebruikte voor je wereld toch alleen uitbreidingspakketten? geen accesoirespakketten?
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

^Jepske, ik gebruik de uitbreidings én de accessoirepaketten in die wereld. Maar de dingen van de accessoirepaketten zullen hoofdzakelijk in de gebouwen zitten. Veel landschapselementen zitten daar niet in. En ik gebruik de gratis store-spullen.

Verder wil ik zo min mogelijk betaalde store-items en custom content gebruiken. Voor de openbare gebouwen kom ik daar niet omheen (ik gebruik de kleedjes en deuren daarvoor van Jynx).
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

En alweer heb ik een paar updates op mijn site gezet. Wel weer allemaal in het legacy gedeelte. Dus helaas niet in het stuk over mijn wereld bijvoorbeeld. :( Sorry naar degenen, die daar op zitten te wachten. Ik moet nu nog steeds kiezen waar ik in een week mee bezig ben en dat is voor nu nog steeds de legacy. Mijn doel is daar dichter in de buurt te komen van het punt waar ik met het spelen ben ;) . En omdat ik nu al net onder de 1200 zit met mijn plaatjes (waarvan ik dan ongeveer 2/3 gebruik) kunnen jullie je vast wel voorstellen, waarom ik daar dus voor kies.

In de legacy krijgt mijn familie te maken met het eerste sterfgeval. Ook nadert het punt, dat de tweede generatie het stokje over gaat nemen. Vanaf dat moment zal de dochter, Lieve, ook de ik-figuur worden in het verhaal.

Als jullie op de link in mijn handtekening klikken, kunnen jullie het zelf bekijken :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Ook dit weekend weer een aantal updates. Dit keer vooral in wat andere secties. Allereerst heb ik mijn andere families in het legacy-deel bijgewerkt. Ik maak pas portretjes van die sims, als ze jongvolwassene zijn; en dat zijn er een aantal geworden. Ook heb ik van een tweetal huizen een start gemaakt met de aparte pagina daarvoor. Updates voor de legacy volgen waarschijnlijk wat later in de komende week.

Dan nog even over een idee van SimLibby op de EA-site: nee, op dit moment heb ik nog geen apart deel voor het stellen van vragen. Dat zou dan iets forumachtigs moeten zijn. En dat bijhouden, vraagt behoorlijk tijd; tijd die ik op dit moment nog in het opbouwen van de site wil stoppen. Maar het is op zich een goed idee. Ik ga eens nadenken over hoe ik zoiets later toe kan voegen.

Klik gerust eens op de link in mijn handtekening om mijn site te bekijken. Reacties zijn natuurlijk altijd welkom.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Iets later, dan tot nu toe, hier toch weer even een berichtje, dat ik mijn site weer behoorlijk ge-update heb.

En ook al plaats ik hier niet altijd direct een berichtje, het updaten gaat tot nu toe gestaag door. Meestal kom ik er ook midden in een week nog wel aan toe een paar pagina's toe te voegen.

Dus schroom niet, klik op de link in mijn handtekening en bekijk de dingen, die ik doe. En ach, jullie weten onderhand wel, dat reacties altijd welkom zijn. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Dank je Steven. Ik ben daar al mee bezig. Zal wel even zoeken worden, naar de betere instellingen.

En ondertussen blijf ik doorgaan met updaten. Dus ook vandaag weer wat toevoegingen aan het legacy verhaal op mijn site. Ondertussen probeer ik al spelend mijn familie al een beetje voor te bereiden op Levensweg de komende week: een beetje sparen voor wat leuke nieuwe dingen en al bepalen hoe lang ik elke levensfase in ga stellen (zo dat het totaal nog steeds 90 dagen is). Kortom, ik blijf lekker bezig met de Sims.

Kijk dus gerust eens op mijn site.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Geen update afgelopen weekeinde. Van het een op het andere moment lijkt mijn legacy-bestand corrupt geworden te zijn. Ik kan in elk geval mijn hoofdsim niet meer selecteren. En ook een ander deel van de familie valt weg, wanneer ik naar 'stad bewerken' en weer terug ga. Ik heb op vele manieren geprobeerd het bestand te redden, maar dat is helaas niet gelukt. Ook het backup bestand is corrupt.

Een bug? Geen idee; er kan natuurlijk ook gewoon wat mis gegaan zijn bij het opslaan.

Ik ben inmiddels met een andere eigen sim een nieuwe legacy gestart. Die zal ik natuurlijk weer op de site publiceren. En van de 'oude' legacy wil ik proberen tussendoor in elk geval de mooiste plaatjes nog online te zetten.

Een voordeel vind ik, dat ik nu vanaf het begin van de legacy, alle nieuw dingen direct in mijn spel kan verweven; dat is wel weer leuk.

Houdt in elk geval de site in de gaten om de nieuwe legacy te gaan volgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Iedereen weer bedankt voor alle fijne reacties.

De afgelopen twee weken heb ik weinig updates kunnen plaatsen. Dat komt, omdat ik erg druk ben geweest voor mijn werk. Op dit moment maak ik daar erg lange dagen (incl. reizen een kleine 14 uur). Maar daar gaat verderop in het jaar verandering in komen. Hoera. Mij is namelijk een vast contract aangeboden en daarom ga ik verhuizen. Dan krijg ik ook weer normale dagen en dus meer tijd in de avonden.

Als dat allemaal achter de rug is, zal het bijhouden van de site ook een stuk makkelijker worden.

Nu eerst op vakantie, dus de komende drie weken zal ik sowieso niet aan de site werken.

Ik wens iedereen een heel fijne vakantie, wat je ook gaat doen of waar je ook naar toe gaat. (H)

Laatst gewijzigd door wimhuiskamp op vr 01 jul 2011, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Hm, het lijkt wel of het even niet zo mag vlotten met mijn site. Eerst die fout, die in mijn 10G legacy is geslopen en nu weer wat anders.

Een diefstal uit mijn auto is wat mij de afgelopen week is overkomen. Misschien, dat jullie afgelopen week al een update hadden verwacht op mijn site. Ik was ook van plan die te gaan publiceren. Maar toen ik dinsdag bij mijn auto bij het hotel kwam, bleek, dat mijn koffer met kleding en mijn laptop uit de auto waren gestolen. En daar zat dus ook mijn memorystick met al mijn afbeeldingen en het meest recente bestand van Williamshire bij. Dat betekent simpelweg, dat ik eerst moet opzoeken van welke bestanden ik nog een back-up heb. En dat ik met Williamshire een paar stappen terug geworpen ben. Natuurlijk ga ik proberen zo snel mogelijk weer met nieuwe dingen voor jullie te komen.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wims Sims

Jesses, wat vervelend ;o
Doe maar rustig aan.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
mavalan
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 14:46

Re: Wims Sims

leuke pagina, vooral de filmpjes van je wereld in de maak zijn echt geweldig, ook al ben ik zeer benieuwd naar het eind resultaat neem vooral je tijd want tot nu toe denk ik dat het de moeite waard is, hopelijk ga je hem ook delen met ons
greetz marvalan
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Long time, no post.

Maar dat komt, omdat ik inmiddels verhuisd ben voor mijn werk. Dan ben je enkel nog druk met die dingen en komt er van simmen en een site bijhouden niet echt veel terecht. Nu zit ik nog volop in het afwerken van ons nieuwe huis; en daar gaat altijd behoorlijk tijd in zitten.

Hoe dan ook, ik ga binnenkort zeker de draad weer oppakken en dat betekent, dat ik binnenkort ook weer met mijn site bezig ga. Eerst de spam uit het gastenboek gooien en dan nieuwe dingen plaatsen.

Nu mijn reistijd voor het werk van meestal 3 uur heen en 2,5 uur terug is teruggebracht naar ongeveer 3 kwartier heen en 3 kwartier terug denk ik ook, dat ik weer meer tijd in het bouwen van mijn wereld kan gaan stoppen.

Plannen genoeg dus.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie