Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Wims Sims

Ik heb het plan opgevat om alles, dat ik met de Sims 3 doe, samen te gaan brengen. Ik vind het aantal topics, dat ik bij moet houden nogal veel worden en verspreid staan. En dan wil ik ook nog mijn 10G legacy ergens bij gaan houden. Vandaar dat ik de dingen samenbreng op een van die gratis sites.

Ik ben druk bezig die te vullen met mijn dingen. Nu staat nog lang niet alles er op, maar dat gaat zeker veranderen.

Daar gaan jullie straks alles van mijn hand vinden; dus mijn huizen en wereld (deze moeten nog toegevoegd worden) en een 10G legacy. Daarvan staan inmiddels al wat dingen op de site.

Het wordt dus zeker geen fansite, maar meer een liefhebbers-site. Ik verwacht ook niet met dagelijkse updates te komen; hooguit eens per week of zelfs per twee weken.

En hier vinden jullie Wims Sims

Ik hoop, dat jullie plezier gaan beleven aan het bezoeken van mijn site.

Laatst gewijzigd door wimhuiskamp op vr 01 apr 2011, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wims Sims

Leuk ;D
Het ziet er ook erg mooi uit ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Dank jullie voor de leuke reacties. Het zal wel even duren voor ik helemaal bij ben.

Alleen al met de legacy ben ik al bezig in de vierde generatie en daarvan heb ik danb ook al ruim 700 afbeeldingen. Daar moet ik nog wel het een en ander van schrappen :D En ondertussen wil ik natuurlijk ook verder spelen met mijn familie. Zo'n legacy werkt verslavend; al spelend ben ik tenminste al snel heel benieuwd hoe het de volgende generatie zal vergaan.

Ik ben trouwens door de week ook weer voorzichtig bezig met het werken aan mijn wereld. Dat gaat nu in kleine stapjes ook weer op gang komen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wims Sims

Ik vind de naam van je wereld echt heel erg leuk, klinkt lekker Engels n.n Ik ben ook benieuwd wat je nog meer met je site gaat doen =D
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Vorige week gestart en nu al een belangrijke wijziging.

Ik ga een stap verder. Ik heb de domeinnaam http://www.wimssims.com geregistreerd en een fijne host gevonden. Dus ben ik nu bezig om de site, zover als ik die al klaar had, over te zetten naar mijn eigen domein. Jullie begrijpen, dat dat weer even duurt. Ik gebruik daarvoor een andere tool om de site te bouwen, dus ik moet hier en daar wat probleempjes oplossen en trucs bedenken.

Jullie mogen daar natuurlijk al wel gaan kijken, maar op dit moment staan er nog wat 'vreemde' dingen op. Ik hoop dit weekend nog wat verder te komen en in elk geval een groot deel weer klaar te hebben.

Hier vinden jullie Wims Sims .

Ik houd jullie verder weer op de hoogte.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Dank jullie allemaal voor de leuke reacties. Ik ben nu op mijn domein zo ver als ik met de gratis site was.

Dus vanaf nu gaan er weer 'nieuwe' dingen toegevoegd worden. De huizen die daar gaan komen zullen in eerste instantie de al bekende zijn. En van mijn wereld zullen jullie de eerste dingen ook al wel kennen, al denk ik erover daar te beginnen met nieuwe dingen, die jullie nog niet gezien hebben.

En natuurlijk ga ik proberen zo snel mogelijk een volgend stukje van mijn legacy te plaatsen. Gewoon even in de gaten houden ;) lijkt me voor dit moment het beste.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

De afgelopen weken ben ik verder gegaan met het op poten zetten van mijn site. De weekeinden zijn altijd weer korter dan je hoopt.

En het is best wel veel werk om alles, dat ik nu al heb op de site te krijgen. Ik heb al zoveel materiaal.

Ik probeer in elk geval toch af en toe ook al wat nieuwe dingen voor jullie neer te zetten. Voorlopig zit dat vooral in het gedeelte '10G legacy' op mijn site. Verder ben ik nu helemaal bij met de filmpjes over het bouwen van mijn wereld. Ik heb ook een gastenboek toegevoegd.

Ik loop nog over een paar dingen na te denken: een apart deel voor 'Middeleeuwen' bijvoorbeeld. En misschien wel een '365'; daarvoor heb ik al screenshots zat.

Bekijk het eens en laat een reactie achter in het gastenboek. Dan krijg ik een beetje een idee of jullie het leuk vinden worden. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Ik ben de hele dag al druk bezig meer en meer dingen op mijn site te zetten. Ik heb al zes andere families toegevoegd. En ook heb ik screenshots en een downloadlink voor mijn boerderij geplaatst in het huizendeel. Daarnaast ben ik druk bezig verder te gaan met de legacy. Ik merk wel, dat de foto's, die ik in het begin van de legacy maakte nog redelijk rechtoe, rechtaan zijn. Nu maak ik ze heel anders.

Op de openingspagina heb ik een vlak toegevoegd, waarin de links naar de nieuwe dingen komen te staan.

Maar misschien wel het allerbelangrijkste van vandaag: ik heb 10 nieuwe screens van de bouw van mijn wereld, Williamshire, geplaatst. Van een aantal van jullie weet ik, dat die daar op zitten te wachten ;)

Als je wilt kijken, klik dan op de link in mijn handtekening hier. En laat in een berichtje in het gastenboek achter wat je van mijn site vindt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Iedereen bedankt voor de leuke reacties hier en in het gastenboek.

Het is stralend weer, boven de 20 graden, en nog Pasen bovendien. Dus zit ik lekker in de tuin updates op mijn site te plaatsen.

- Ik heb nu van al mijn andere families in de buurt waar ik de legacy speel de stambomen compleet online geplaatst.
- Ook van mijn 'speel'-familie, de familie Machniallis, heb ik een dergelijke stamboom geplaatst. Deze staat als aparte pagina in het legacy gedeelte onder 'stamboom'.
- Ik heb, net als vorig weekeinde, weer 10 foto's van de bouw van Williamshire online gezet
- In het verhaal van de legacy heb ik nog een stukje aangevuld in deel 1.1 en een heel kleine start gemaakt met 1.2

Wat ik nu nog moet gaan doen, is het gedeelte met mijn huizen vullen met leuke screenshots van die huizen. Maar nu ik meer en meer klaar ben met al die dingen, ga ik meer tijd krijgen om mijn legacy te gaan verslaan. Daarvan heb ik ruim 800 screenshots, die ik nog moet verwerken. Dus, daar kan ik nog wel even mee voort ;)

Uiteraard blijf ik benieuwd naar jullie reacties; hier of in het gastenboek op mijn site (het linkje daarvan staat in de bovenbalk).

FIJN PAASWEEKEND VERDER.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wims Sims

Jullie reacties blijven me motiveren. Dank jullie.

Wat later dan de voorgaande weekenden hier weer even een berichtje. De afgelopen week heb ik al wat updates online gezet. En daar ga ik nu nog even mee door. De updates zijn dit keer allemaal in het legacy-gedeelte. Verder heb ik wat kleine aanpassingen gepleegd, die voor zich spreken als jullie op mijn site kijken.

Wat me bij het werken aan de legacy opvalt, dat ik gaandeweg het spelen de screenshots op een andere manier ben gaan maken. Nu zijn de plaatjes soms nog erg basic, maar jullie zullen zien, dat ze gedurende het verhaal gaan veranderen.

Veel kijk- en leesplezier als jullie op Wims Sims gaan kijken.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie