Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

37 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Nieuw De Sims 3-magazine

ik was bezig met iets testen, maar toen kreeg ik met mijn dagboek in een keer een bug dus die ben ik nu aan het proberen weg te werken :P en dan ga ik weer verder met mijn artikel ;)
(ik dacht ik meld het even)
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Nieuw De Sims 3-magazine

Ik heb al een half A4-tje :) Nog niet zoveel, maar ik ben even aan het kijken of het lukt om 2 A4-tjes te vullen. Verder heb ik genoeg ideeën om foto's te maken.

En het lettertype is idd groot genoeg :)
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: Nieuw De Sims 3-magazine

Jammer dat ik alleen maar bouw in de sims 2 :( Leuk idee van je Edwin ik weet zeker dat die magazine er gaat komen. Succes
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Steven

Re: Nieuw De Sims 3-magazine

@Edwin jij gebruikt Publisher voor je tijdschrift, werkt prima hoor heb er ooit ook dingen mee gemaakt maar vindt het niet handig. Ik gebruik Adobe Indesign dat werkt veel presieser :P

groeten, je concurent

simsteven
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: Nieuw De Sims 3-magazine

Het schiet al erg op met het tijdschrift! Nog maar een paar artikelen en we zijn klaar.
Vanavond later zal ik hier nog een aankondiging maken over een fotowedstrijd.

Het enige probleem dat we nog hebben, is dat er nog geen redacteur bouwen is.
Wie o wie helpt ons uit de brand?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Nieuw De Sims 3-magazine

Wowowo, Simsteven. We zien jouw totaal niet als concurrent. Ik probeer hier even een ruzie te voorkomen tussen twee bladen. Wij doen ons werk, jij doet jouw werk. Zonder enige tegenwerking van beide kanten. Dus ga (beide) niet opscheppen voordat het uit de hand loopt in dit topic (wat we uiteraard niet willen).
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Gesloten