Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Profielwerkstuk Social Media

Voor mijn profielwerkstuk heb ik een enquête gemaakt over social media. Ik zou het erg op prijs stellen als deze enquête wordt ingevuld, graag wel eerlijk. Alle informatie blijft anoniem en wordt alleen verwerkt in mijn profielwerkstuk. Alvast bedankt voor het invullen!
Link
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Profielwerkstuk Social Media

@Lieke
Mijn nederlands klopt wel, alleen bij de hij/zij/het-vorm moet aan het einde van het werkwoord een t. Bij de ik-vorm hoeft dat niet ;)
Ik doe het voor Biologie, moet alleen wel een onderzoek komen. Heb dat wel, nu nog proefpersonen,haha.

Bedankt beide, jullie helpen me zo echt op weg :knuffel



Helemaal over het hoofd gezien :sweatdrop
Kan het echter niet aanpassen, naja dan zij het zo. Zolang ik het op mijn examen maar goed doe! :flapper
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op do 18 sep 2014, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Profielwerkstuk Social Media

Simmielove schreef:@Lieke
Mijn nederlands klopt wel, alleen bij de hij/zij/het-vorm moet aan het einde van het werkwoord een t. Bij de ik-vorm hoeft dat niet ;)
Ik doe het voor Biologie, moet alleen wel een onderzoek komen. Heb dat wel, nu nog proefpersonen,haha.
Ja, dat bedoel ik ook juist. Nu staat er bij de ik-vorm wel een -t achter de stam van het werkwoord beantwoorden, maar die hoort daar niet.
Oke, ik doet het voor kunst. Hoop dat het ons allebei gaat lukken!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Profielwerkstuk Social Media

Super bedankt allemaal!!! :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Profielwerkstuk Social Media

67 reacties, super bedankt allemaal :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Profielwerkstuk Social Media

Hallo allemaal,

Bij mijn profielwerkstuk hoort een onderzoekje, echter zijn er weinig mensen uit mijn omgeving die met dit onderzoek kunnen/willen meedoen, daarom vraag ik jullie om hulp.

Dit onderzoekje heeft te maken met het effect van Social Media op je je concentratie ect.
Voor dit onderzoekje moet je wel huiswerk hebben, wat wordt nagekeken anders kan je helaas niet meedoen.
In het kort moet je wat invullen voordat je aan je huiswerk gaat, waarna je timet hoelang je bezig bent (het liefst per vak), de volgende dag (of wanneer je die les hebt) controleer je hoeveel antwoorden je goed hebt. Dit doe je nog een keer, maar dan met je smartphone ernaast, dus met de invloed van Social Media.
Als er mensen zijn die mee willen doen met mijn proefje, zouden jullie dat dan even willen melden. Ik vind het zonde om alles hier neer te zetten en in normale taal te zetten (dus niet zo mega deftig meer)

Net zoals met de enquête is alles volledig anoniem en zal er nergens een naam vermeldt worden.

Alvast bedankt :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie