Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Profielwerkstuk Social Media

Ik zou wel kunnen helpen, heb alleen net een proefwerkweek gehad en ik heb volgende week geen huiswerk, maar dat zal vanzelf wel komen ;)
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Profielwerkstuk Social Media

De definitieve versie hoeft pas in februari af te zijn. Dus er is nog tijd zat en het liefst heb ik het ook over een wat langere periode, wat het kan zijn dat je de ene keer helemaal niks van het huiswerk snapt, en de andere keer juist wel. :P

Maar super bedankt als jullie willen helpen :knuffel

@KnoettieOllie
Jammer, wordt zeker niet nagekeken oid? Je hebt wss wel geholpen met de enquête, daar ben ik al blij genoeg mee :knuffel

Ik wordt ook vaak Simmie genoemd, das makkelijker typen namelijk, en je bedoelt toch hetzelfde :P
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 07 nov 2014, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Profielwerkstuk Social Media

^ ja oke :P

uhm nou.. wij hebben bijna nooit huiswerk.. ( :D ) die vorige enguete had ik wel ingevuld :3
en een reden voor mijn nieuwe naam, iedereen zei knoettie i.pv knoetiee xD :P

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 08 nov 2014, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Profielwerkstuk Social Media

Super bedankt voor de mensen die willen meehelpen. Ik zal zo snel mogelijk een bestandje maken met dingen die je moet invullen. :)
Hebben jullie lieve Word of kladblok? (Als je geen word hebt geïnstalleerd op je computer)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Profielwerkstuk Social Media

Hierbij de link naar het onderzoekje, ik heb het even in een word bestandje gedaan want dat was voor mij wat makkelijker. Svp mij een PM'en met de ingevulde vragenlijst. Alvast bedankt :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie