Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 1 van 3

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetieedingetjes

wegens gezeik op een ander forum moest ik het helemaal aanpassen :thumbdn en dus heb ik gewoon de site verwijdert en dus doe ik geen informatie meer alleen mijn creaties en dus komt er een nieuwe site. hij is er nog niet maar komt er wel!

en hij komt (als het kan) knoetieedingetjes.weebly.com te heetten

edit: de & kon niet en dus is het knoetiee.weebly.com

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 26 jul 2014, 13:36, 3 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetiee.weebly.com

ik heb iets toegevoegd aan de site! namelijk mijn foto's! er staan al een paar foto's op en in september meer! neem maar een kijkje! en als je wilt kun je ook iets in mijn gastenboek schrijven -eigenlijk typen..-

"klik"

V dankjewel!

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 14 aug 2014, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetiee.weebly.com

ik ben nu bezig om mijn site uit te breiden. ik hou het niet meer alleen op sims en fotografie. ik doe gewoon alles wat knoetiee's stijl heeft daar recenie's foto's of creaties op plaatsen. ik heb bv. al een stukje van the last of us geschreven, kijk zelf maar:

knoetiee.weebly.com

er komt nog meer zoals: tomb raider, uncharted, heavy rain en gta ;)

v dankje!

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 18 aug 2014, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetiee.weebly.com MEDEDELING!!!!! :S

^ thx!

ik heb even een mededeling, iemand heeft anonieme namen gebruikt op mijn site om mijn site af te kraken!

als je een beetje naar onder scrolt op de homepage dan zie je dat balkje (boven het plaatje van TLOU) met tekst daar staan beledigende teksten op:

http://knoetiee.weebly.com/

ik verdenk: --------. dit is absoluut niet leuk omdat ik er super hard aan werk, als het een van jullie is, dan kunnen jullie echt iets terug verwachten! :cursing

v nee, je kunt niks terug zien omdat je geen email hoeft in te vullen en de zinnen verwijderen doe ik zeker. maar ik weet gewoon zeker dat iemand van hun dat is..

edit: ik ga het wel verwijderen.. en dat balkje waar je iets in kunt zetten komt ook niet meer terug anders blijf ik aan de gang, en het is wel verdacht dat er allemaal namen in staan van S4F noa, simmende simmer bijv.. ;) en owja, ik maak wel screenshots voor bewijs.. tegenwoordig moet je overal screenshots van maken..

nog een keer edit: ik heb de ***/beledigende berichten geblokkeerd en de ip adres ook geblokeerd! :twisted en ik heb de ip-adres achterhaald, best simpel eigenlijk xD

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 19 aug 2014, 11:31, 4 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetiee.weebly.com Toevoegingen

Ik heb weer wat veranderd en toegevoegd. Namelijk de trailers van the last of us op de pagina van the last of us en een stukje van Tomb raider geschreven, en natuurlijk ook de trailer erbij gezet. en de homepicture (zo noem ik het :P) dat is ook veranderd.

knoetiee.weebly.com

zet wat je denkt in de berichtenbalk of in het gastenboek, of allebei :thumbup (geen beledigende zinnen, graag.)

Alvast bedankt! :knuffel
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetiee.weebly.com Toevoegingen

^ dankjewel!

ik heb nu ook een logo gemaakt net zoals dat bij SN bij je adres balk maar dan iets daarboven :P

knoetiee.weebly.com

v thank you!! :knuffel

Edit: Ik heb een stukje over the last of us: Left behind geschreven!

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 22 aug 2014, 19:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetiee.weebly.com Toevoegingen

ik wil even iedereen bedanken die op mijn site iets heeft achtergelaten! erg lief van jullie! :knuffel

enn.. ik heb mijn laatste creatie erop gezet (niet dat dat iets bijzonders is ofzo)
enn.. 1 september komt er weer een nieuwe gallerij met foto's aan! Want elke dag van de eerste maand komen er nieuwe foto's (geen sim screens maar echte foto's die ik maak :P)

knoetiee.weebly.com

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie