Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 2 van 3

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: knoetiee.weebly.com Nieuwe Foto's!

^dankje!

ik heb de sims 4 map aangemaakt, en dus ook creaties maar die hebben jullie hier (als het goed is :P) als gezien en kleine aanpasinkjes (wacht, is dat een woord? whatever..)

knoetiee.weebly.com

p.s ik zie weer een soort negatieve comment, van ene Iritepiet1 het is wel een andere ip adres.. maar het zal wel er zit hier echt iets achter..

V idd, dat mens heeft ook al iets op gitte's berichtenbalk gezet.. het kan gewoon geen toeval zijn.. ik denk echt iemand van S4L...

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 06 sep 2014, 17:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: knoetiee.weebly.com Natuurlijk de sims 4!

Vervelend dat die user dat doet! :(
As je de naam googelet kom je wel op meer links terecht met berichten of accounts onder dezelfe naam, zelfs een aantal verschillende Sims fora. Dan kun je misschien wat beter inschatten van waar de persoon echt komt. Ook hier heeft iritepiet1 een (relatief inactief) account. Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand onder andermans naam staat te posten, maar besef wel dat de kans wel bestaat dat hij/zij misschien nu ook weet dat jij en Gitte je er nu aan ergeren en dat kan alles juist gaan verergeren.

V Dat zijn de eerste links inderdaad. Als je echter wat verder zoekt zul je ook zeker enkele sites gerelateerd aan De Sims vinden. Hij/zij heeft zelf een weebly en heeft een account op enkele Sims fansites. ;)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: deOllie.weebly.com aangevuld

ik heb weer mijn site aangevuld met mijn creatie :) alleen moet ik nog even mijn sims 4 t-shirts erbij doen..

deollie.weebly.com

V uch, laat maar. ik blok je wel gewoon, maar je weet, je zit zelf fout.

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 24 okt 2014, 11:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: deOllie.weebly.com Bijgewerkt :)

Ik heb mijn site weer even gevuld met de laatste shoots, en ik heb een nieuwe pagina gemaakt voor mijn eigen gemaakte poses!
Dus als je poses van mij wilt gaan downloaden, daar kun je het :) .

Deollie.weebly.com
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: deOllie.weebly.com bezig met dingen

Mijn site gaat wat veranderen, namelijk... hij wordt engels! Met mijn engelse taal.. maar ik ga het wel proberen om het zo goed mogelijk te doen :) (zoveel wordt er niet in gepraat) en dus wordt de sitenaam ook anders, maar die ga ik pas zeggen wanneer het klaar is :) of je gaat extreem googlen als je het al wilt weten xD
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Olliecreations.weebly.com! :D

Mijn site is zo goed als af! en hij is nu engels en helemaal een nieuw design, zelfs een nieuw icoon. (dat zie je helemaal boven bij url) :)

Dit is een grote weergave van mijn icoon:
Afbeelding

Olliecreations.weebly.com

Is het wat geworden vinden jullie? :)

V Bedankt Tijgertje! :knuffel :knuffel

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 12 dec 2014, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie