Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Llamada

doei.

Laatst gewijzigd door apoo op zo 12 sep 2010, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Snateraar schreef:De...Lamawiki?
Grappige naam, als je 't mij vraagt :lol
Bedoel je dit serieus? Want er staat toch echt: L L A M A D A
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Llamada

apoo schreef:
Snateraar schreef:De...Lamawiki?
Grappige naam, als je 't mij vraagt :lol
Bedoel je dit serieus? Want er staat toch echt: L L A M A D A
Ach ja, 'llama' is Engels voor 'lama' :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Het is spaans :) (de titel, niet de wiki)

Laatst gewijzigd door apoo op ma 28 jun 2010, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Llamada

apoo schreef:
LlamadaWiki!
Llamada is een wiki over een fictieve, niet bestaande groep eilandstaten in de Atlantische Oceaan, genaamd Llamada (maar dat had je kunnen raden).

Iedereen kan pagina's bewerken en samenwerken aan deze website en meedoen met onze gemeenschap van enthousiaste gebruikers. Iedere gebruiker kan behalve dat ook zijn eigen artikelen over Llamada schrijven. Denk aan de biografieën van mensen, artikelen over bedrijven, producten, boeken, sportevenementen, natuur, plaatsen, radiostations, films, etcetera. De gemeenschap waardeert goede nieuwe initatieven, of medewerking aan al bestaande projecten.

Wat bieden wij?
  • Een actieve werkomgeving
  • Een veilige (= gemodereerde) omgeving
  • Een fijne community waar je meteen tot wordt toegelaten
  • Een goede host wat betekend: Geen reclame of invloeden van bedrijven/diensten.
Ik hoop je snel daar te zien!

Apoo,
Llamada Staff

Dus registreer je nu op: LlamadaWiki.nl!
Klinkt interessant.
apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Menno434 schreef: Klinkt interessant.
Dan kom je een keertje kijken, en proberen of het iets voor jou is :)
Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Llamada

apoo schreef:
Menno434 schreef: Klinkt interessant.
Dan kom je een keertje kijken, en proberen of het iets voor jou is :)
Het is wel een grote site zie ik, met al die landen en die personen. Het lijkt me wel moeilijk allemaal van die grote artikelen te maken, zit er ook iets in dat je games hebt op de site en spellen (dat je je persoontje ziet lopen)? :P
apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Menno434 schreef:
apoo schreef:
Menno434 schreef: Klinkt interessant.
Dan kom je een keertje kijken, en proberen of het iets voor jou is :)
Het is wel een grote site zie ik, met al die landen en die personen. Het lijkt me wel moeilijk allemaal van die grote artikelen te maken, zit er ook iets in dat je games hebt op de site en spellen (dat je je persoontje ziet lopen)? :P
Je hoeft natuurlijk niet direct te beginnen met een super groot artikel. Je kan beginnen met het verzinnen van een eigen personage. Daarna kun je misschien een bedrijfje oprichten. We hebben genoeg ervaren, en ook heel aardige, gebruikers die je op weg willen helpen.

Er is op llamada zat activeit en we staan bijna 24/7 voor je klaar!

Helaas hebben we nog niks waar je zelf je poppetje ziet lopen o.i.d. Maar misschien, met de technologie van tegenwoordig, komt dit nog :)

Ik hoop dat ik je op llamada zie!
Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Llamada

apoo schreef:
Menno434 schreef:
apoo schreef:
Menno434 schreef: Klinkt interessant.
Dan kom je een keertje kijken, en proberen of het iets voor jou is :)
Het is wel een grote site zie ik, met al die landen en die personen. Het lijkt me wel moeilijk allemaal van die grote artikelen te maken, zit er ook iets in dat je games hebt op de site en spellen (dat je je persoontje ziet lopen)? :P
Je hoeft natuurlijk niet direct te beginnen met een super groot artikel. Je kan beginnen met het verzinnen van een eigen personage. Daarna kun je misschien een bedrijfje oprichten. We hebben genoeg ervaren, en ook heel aardige, gebruikers die je op weg willen helpen.

Er is op llamada zat activeit en we staan bijna 24/7 voor je klaar!

Helaas hebben we nog niks waar je zelf je poppetje ziet lopen o.i.d. Maar misschien, met de technologie van tegenwoordig, komt dit nog :)

Ik hoop dat ik je op llamada zie!
Misschien komt dat nog? Nou, als het zover is, geef maar een gil! (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Llamada

Hmm... Ik denk dat ik het wel wat ga vinden.
Heb er al eens eerder gekeken en het zag er mooi uit.
Alleen nog 1 vraagje: Mag je ook een nieuw artiekel starten met een stad/dorp of moet je het doen met de steden die er al zijn?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Mastvlag schreef:Alleen nog 1 vraagje: Mag je ook een nieuw artiekel starten met een stad/dorp of moet je het doen met de steden die er al zijn?
Ja je mag een eigen stad of dorp starten. Het is misschien wel handig om dit te doen in overleg met de leider van het land. Er zijn trouwens nog wel wat steden die wel al zijn verzonnen maar waar nog geen artikel over aangemaakt is. De naam van de stad is er dan wel, maar de rest kun je dan nog verzinnen.
JurriaanH
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
wo 30 jun 2010, 18:47

Re: Llamada

Beste Mastvlag,

Fijn dat je interesse toont! Ik ben JurriaanH, met het gelijknamige fictieve personage Jurriaan H. op de website LlamadaWiki. Ik ben één van de teamleden en om precies te zijn een moderator. Ik help je zeer graag verder op de website, want ik weet hoe moeilijk het te begrijpen is! Als je een uitleg wilt kun je bij Apoo, mij of andere gebruikers terecht, iedereen heeft wel ervaring. Veel succes en plezier!

Jurriaan
apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Menno434 schreef:Hoeveel leden heeft de site, en hoeveel pagina's?
We hebben 26 gebruikers waarvan dagelijks 15 actief. We hebben 3.400 pagina's waarvan 947 artikelen. Ook hebben we 556 zelfgemaakte bestanden :). Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. [bron]
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Llamada

Oh, en ik heb nog een vraag: Ik heb diverse keren meegemaakt dat ik op een artikel kwam waar een balkje stond dat ik dit artikel mag aanvullen. Dus, mijn vraag: Mag je, als je die balk ziet gewoon dat bericht aanvullen?
Tekst in dat balkje:
Je wordt uitgenodigd op bewerk te klikken om dit artikel aan te vullen.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Mastvlag schreef:Oh, en ik heb nog een vraag: Ik heb diverse keren meegemaakt dat ik op een artikel kwam waar een balkje stond dat ik dit artikel mag aanvullen. Dus, mijn vraag: Mag je, als je die balk ziet gewoon dat bericht aanvullen?
Tekst in dat balkje:
Je wordt uitgenodigd op bewerk te klikken om dit artikel aan te vullen.
Tuurlijk! Als je dat balkje ziet staan is het artikel een "beginnetje". Dit betekend dat het artikel nog kort is en dat het veel langer kan.

Je bent vrij om dan het artikel uit te breiden maar let wel op dat je op de zelfde manier verder gaat. Bijvoorbeeld niet dat een persoon in het begin 2 kinderen heeft en aan het einde 5.

Op een wiki mag je elk artikel (zoals dat heet) aanpassen. Niemand houdt je tegen. Als je ergens over twijfelt of een vraag hebt. Dan klik je op het tabje "overleg" (naast "pagina") en dan stel je daar je vraag (en aan het einde zet je dan ~~~~ neer zodat iedereen kan zien dat het jouw bericht is).

Kende je trouwens de Recente Wijzigingen (klik) al? Als je daar naar toe gaat zie je wat er recent is gewijzigd. Hier zie je dus ook de gebruikers die actief zijn. En je kunt zien waar andere mee bezig zijn.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie