Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 2 van 2

Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Llamada

apoo schreef:
Mastvlag schreef:Oh, en ik heb nog een vraag: Ik heb diverse keren meegemaakt dat ik op een artikel kwam waar een balkje stond dat ik dit artikel mag aanvullen. Dus, mijn vraag: Mag je, als je die balk ziet gewoon dat bericht aanvullen?
Tekst in dat balkje:
Je wordt uitgenodigd op bewerk te klikken om dit artikel aan te vullen.
Tuurlijk! Als je dat balkje ziet staan is het artikel een "beginnetje". Dit betekend dat het artikel nog kort is en dat het veel langer kan.

Je bent vrij om dan het artikel uit te breiden maar let wel op dat je op de zelfde manier verder gaat. Bijvoorbeeld niet dat een persoon in het begin 2 kinderen heeft en aan het einde 5.

Op een wiki mag je elk artikel (zoals dat heet) aanpassen. Niemand houdt je tegen. Als je ergens over twijfelt of een vraag hebt. Dan klik je op het tabje "overleg" (naast "pagina") en dan stel je daar je vraag (en aan het einde zet je dan ~~~~ neer zodat iedereen kan zien dat het jouw bericht is).

Kende je trouwens de Recente Wijzigingen (klik) al? Als je daar naar toe gaat zie je wat er recent is gewijzigd. Hier zie je dus ook de gebruikers die actief zijn. En je kunt zien waar andere mee bezig zijn.
Leuk hoor, maar als ik nu op recente wijzigingen klik zie ik maar bitter weinig activiteit. Ik ga er maar vanuit dat dit vanwege het WK-voetbal komt! :P
apoo
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 14 jun 2010, 18:03

Re: Llamada

Bitter weinig activiteit valt wel mee. Volgens Google Analystics hebben we nog +/- 50 bezoekers per dag. De activiteit is nu teruggelopen omdat we een zomerstop hebben. Logisch toch? Veel gebruikers gaan op vakantie en kunnen dus niet bewerken. En dat mag wel, want we hebben een fantastisch jaar achter de rug!

Trouwens als je hier even kijkt zie je dat het normaal wel druk is ;). (Een beetje naar beneden scrollen)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie