Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

10G Webber

Hey iedereen!
Ik weet het, ik zit nog niet lang op SN (dit is mijn 2e dag ;) ). Maar ik heb al een tijdje (sinds 26 oktober 2013) een 10G lopen op Simsforum. En ik dacht: laat ik het hier ook delen! Dus bij deze mijn 10G Webber: http://margotslegacys.weebly.com/
Ik zit nu aan het einde het einde van de derde generaties. Op die site staat ook mijn niet afgewerkte 10G Lorrens. Maar ik had per ongeluk het bestandje van die 10G verwijderd... I know, ik ben lomp... :hamer
Ik zal laten weten als er een nieuwe update is!
Veel leesplezier! :)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: 10G Webber

Hey!
Ik heb besloten om te stoppen met mijn 10G Webber. Hier zijn twee grote redenen voor:
Ten eerste loopt mijn familie Webber heel de tijd vast, tijdens het opslaan krijg ik last van foutcode 12 of mijn spel valt tijdens het spelen gewoon uit. Daardoor moet ik vaak stukken opnieuw spelen, en dat is echt irritant. Als ik een stuk 1 keer opnieuw moet spelen, heb ik daar geen probleem mee. Maar ik heb de verjaardag van de tweeling en Ashley al wel 6 keer opnieuw moeten spelen en het werkt nog niet... :( Dat ligt verrassend genoeg niet helemaal aan mijn computer of spel, want met andere families heb ik dit probleem niet...
Ten tweede ben ik mijn 10G eigenlijk beu. Ik vind dat er geen uitdaging aan is... Ik moet altijd de uitdaging zelf maken, en dat begint wel te vervelen...

Dit wil niet zeggen dat ik geen dagboek meer ga maken, nee integendeel: sinds ik van de 100 baby challenge heb gehoord, kijk ik er al naar uit om dat zelf te doen! Maar ik zei altijd tegen mezelf dat ik moest wachten totdat ik mijn 10G voltooid had, maar ja nu ik gestopt ben, kan ik wel beginnen aan een 100 Baby Challenge. Meer hierover kom je binnenkort te weten op het forum! Maar ik ga eerst een tijdje spelen voor ik het eerste hoofdstuk ga plaatsen, dus dat ik al screens heb voor een paar hoofdstukken.

Iedereen die mijn 10G gelezen heeft, wil ik bedanken om hem te lezen! :)
xoxo Margot!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie