Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

90 berichten • Pagina 1 van 5

Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Fictieve Landen

https://fictievelanden.wikia.com/wiki/Hoofdpagina is een site waar je niet bestaand landen kan maken. Ik heet er PIerlot. Het maakt niet uit wat voor soort land, het mag ook en planeet zijn of een planeet met meerdere landen. Het werkt via het wiki model, dat betekend dat iedereen iets kan toevoegen. Je kunt het beste een account maken, maar dat hoeft niet
Onze beste artikelen:
https://fictievelanden.wikia.com/wiki/H ... dsstaat%29
https://fictievelanden.wikia.com/wiki/Eerkerk
https://fictievelanden.wikia.com/wiki/TV_Gierendam

Laatst gewijzigd door Kelvin op ma 03 mei 2010, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Fictieve Landen

simcooper schreef:ik heb me geregistreed ik heet SIMCOOPER xD
Als je wil weten hoe je een nieuwe pagina kan maken, die maak je zo: Je gaat naar de hoofdpagina, en daar is een tekstvak waar je de titel kan intikken. Dan kom je in een bewerkingsveld, en daar kun je de dingen intikken dde je in de pagina wil. Als je hem later nogmaals wil bewerken kan je naar de pagina die je hebt aangemaakt gaan, daarboven staat een knopje 'bewerk'. Links naar andere paginas van dezelfde website maak je met [[(link)]] . Als je naar andere websites wil linken moet je gewoon het adres van die website plaatsen.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Fictieve Landen

Heh, zoiets heb ik al eens eerder gedaan.
Heb ik ook gewoon heel serieus een paar maanden keihard aan gewerkt.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Fictieve Landen

Snateraar schreef:Heh, zoiets heb ik al eens eerder gedaan.
Heb ik ook gewoon heel serieus een paar maanden keihard aan gewerkt.
Hoe heette het?
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Fictieve Landen

Hmm... Ga ik eens proberen denk ik..
Alleen is het misschien een idee om IPV. de Wordart text bij het logo echt een logo te doen, zoals bij de engelse. Oh ja, mag je ook stad/dorp/land/wereld maken die in verschillende tijdlijnen/technologiefases leeft? zoals dat de een in de ruimtevaartsfase is en de ander nog met speren jaagt?

En kan je er ook afbeeldingen uploaden? zoals er op de voorpagina staat? misschien is dat handig voor de beschrijving/tijdlijn van de wereld.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Fictieve Landen

Mastvlag schreef:Hmm... Ga ik eens proberen denk ik..
Alleen is het misschien een idee om IPV. de Wordart text bij het logo echt een logo te doen, zoals bij de engelse. Oh ja, mag je ook stad/dorp/land/wereld maken die in verschillende tijdlijnen/technologiefases leeft? zoals dat de een in de ruimtevaartsfase is en de ander nog met speren jaagt?
Ja dat mag. BTW we hebben geen goede logo-ontwerper. Iemand heeft voor mij gewoon een logotje in elkaar gefrutseld. En ik kan zelf geen logos maken.
UPDATE: IK heb een aanvraag gedaan om een nieuw logo te maken bij iemand die het goed kan.

Laatst gewijzigd door Kelvin op wo 21 apr 2010, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Fictieve Landen

simcooper schreef:wat dag je van paint xD gewoon de naam en dan er wat omheen tekenen
of vraag iemand die het voor je doet en het goed kan
ik heb het gevraagt bij iemand die het goed kan.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Fictieve Landen

Ik heb me aangemeld, ik heb mezelf maar MastvlagVS genoemd, niet dat ik in de VS woon, maar 't is wel een plek waar ik graag op vakantie ga :P
En omdat hij mastvlag niet wou pakken als gebruikersnaam :P
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Fictieve Landen

Mastvlag schreef:Hmm... Ga ik eens proberen denk ik..
Alleen is het misschien een idee om IPV. de Wordart text bij het logo echt een logo te doen, zoals bij de engelse. Oh ja, mag je ook stad/dorp/land/wereld maken die in verschillende tijdlijnen/technologiefases leeft? zoals dat de een in de ruimtevaartsfase is en de ander nog met speren jaagt?

En kan je er ook afbeeldingen uploaden? zoals er op de voorpagina staat? misschien is dat handig voor de beschrijving/tijdlijn van de wereld.
Je mag trouwens ook een landunie maken met allemaal zelfbedachte landen (Iets EU-achtigs)
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Fictieve Landen

Snateraar schreef:Ik kan trouwens nog wel logo's maken..
Mooi. Ik maak je wel ven moderator, want dan kan je Bestand:Wiki.png vervangen met je eigen logo.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Fictieve Landen

simcooper schreef:mag je gewoon ook zelf verzone lande enzo maken
Ja. Daarvoor is de wiki ook bedoelt.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht

Weergave- en sorteeropties

Gesloten