Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Help en zorg ervoor dat 'The art story' gemaakt kan worden.

Hi iedereen,

Hopelijk staat dit hier goed.

Zoals meeste van jullie weten ben ik een enorme animatiefan en ik las vandaag een artikel en wou dit met jullie delen. 2 geweldige mannen die jaren voor Disney hebben gewerkt zijn bezig met het maken van een nieuwe animatie film (Ditmaal niet bij Disney). Ze hebben bij Disney vanalles gedaan, geanimeerd, geregisseerd en nog veel meer. Maar ze zijn bezig met een eigen film en die heeft geld nodig om gemaakt te worden, er kan nog 16 dagen geld gestort worden om deze film mogelijk te maken. Deze film vertelt het verhaal van Walt en zijn opa, ze hebben 2 compleet verschillende karakters en kunnen daardoor niet zo goed overweg. Als ze in een schilderij worden gezogen moeten ze samenwerken om weer thuis te komen. Dit is een korte beschrijving natuurlijk maar ik vind het super klinken! Waarom zou je helpen en geld storten?

- Ik vind het verhaal veelbelovend klinken dus dat zou ik graag als animatiefilm zien.
- Als je geld stort krijg je per geldbedrag verschillende cadeau's, hoe meer je stort hoe leuker het cadeau. Bij $1 mag je een kunstwerk kiezen dat je in de film wilt en bij meer dan $10.000 krijg je een stem in de film! Hier tussenin zitten nog andere cadeau's zoals posters, de dvd en een studio tour!
- Elke dollar helpt deze film tot stand komen! Dus ookal stort je maar $1 het helpt!


Hieronder verschillend artwork van de film:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hopelijk vinden jullie het leuk en hebben jullie 0,80 cent over (ongeveer $1) of meer om deze film te helpen, hier is meer info te vinden en hier kan je geld storten en video's vinden: http://www.kickstarter.com/projects/291846368/art-story

Groetjes, Maxxie03

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie