Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Feel The Future (Angelica's Afval Verhaal)

Hello Boys and girlies!

Zoals jullie weten (of niet) ben ik vorig jaar begonnen met afvallen en nu ben ik daar een Nederlandse blog over begonnen :)! Hopelijk vinden jullie het leuk :D! Oja er zullen vast wel veel spelfouten en weet ik veel wat voor rare Nederlandse dingen op zitten, maar ook ik beheers ABN niet geweldig goed!

http://www.angelicasafvalverhaal.wordpress.com
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Angelica's afval verhaal

Ik heb je hele verhaal gelezen. Respect! :D
Ik wist dat je veel was afgevallen, maar als ik die foto's op een rijtje zie besef ik eigenlijk pas hoeveel dat wel niet is geweest :O. Echt heel erg knap! Ik hoop dat je lichaam nog eventjes door wil zetten en dat je je eindgewicht kan bereiken, dat zou echt super zijn! Zullen al die pesters wel even zien dat jij dit allemaal kan. Ik weet zeker dat ze het je niet na doen. :)
emdt1997
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
zo 14 jul 2013, 12:40

Re: Angelica's afval verhaal

ZO! dat is echt wel een verbetering, niet alleen in je uiterlijk, want je ziet er nu echt heel goed uit, maar ook voor je zelf liefde (ik weet het juiste woord niet echt).

Ik vind het echt super knap wat je gedaan hebt, en ik hoop dat als ik ooit wil gaan afvallen dat het me dan ook lukt. (al zou als ik 50,9 kilo zou afvallen er niets meer van me over zijn...)

Laat ik vooral zeggen dat ik heel veel respect hebt voor wat je hebt gedaan en hoe je jezelf er door heen gehaald hebt.
De zon zal voor je stralen, ook als je het niet ziet
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Angelica's afval verhaal

Ik heb net alles op je blog gelezen. Ik heb echt zoveel respect voor jou :) . Echt heel erg knap. Hiervoor moet je echt heel veel doorzettingsvermogen hebben.
Ik hoop dat de laatste kilo's tot je doel je ook lukken (ik heb er vertrouwen in als ik je hele verhaal zo heb gelezen). Heel veel succes daarmee. Je kan het! :D
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Angelica's afval verhaal

Wauw! Wauw! Wauw! Dat waren mijn eerste reacties, gisteravond om half 12,
Ik heb zó verschrikkelijk waardering voor jouw! Echt héél veel waardering.
Want wat jij hebt gedaan in 1 jaar (!!!!) Lukt de meeste andere niet hoor die 140 kilo zijn!
En dan nog eens in één jaar! Heb ik bijna nog nooit vaker gehoord! :D
Jouw wens, Die komt er wel! Echt waar! Ik weet zker dat je dat ooit haalt! En wat je dan hebt bereikt, Daar moet je echt verschrikkelijk (veel) Trots op zijn! :D
( Je mag nu al verschrikkelijk veel trots zijn!!!!!)

V
Sorry! :$ :$

Laatst gewijzigd door markos op di 16 jul 2013, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Angelica's afval verhaal

^Ik woog geen 140 kilo, ik zat tussen de 130 en de 140 :P

En bedankt iedereen :D Ik wist niet of ik een blog er mee moest beginnen maar veel mensen zeiden dat ik iets moest doen met dit. Dus vandaar. :)! Ik ben van plan zo nu en dan een artikel te schrijven, SN blijft voorgaan natuurlijk!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie