Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Angelica's afval verhaal

Bedankt iedereen :D ! <3
@Markos: Veel plezier op je vakantie!

Op een hete avond zoals deze heb ik eerlijk gezegd geen zin om een super lange blog post te maken. Vandaar deze kleine blogpost met 10 van mijn favoriete work out liedjes. Hopelijk krijgen jullie zelf energie van de liedjes en vallen jullie niet in slaap op de tuin stoel. klik
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Angelica's afval verhaal

Sorry dat er geen blogpost is gekomen de afgelopen twee dagen! Ik ben hard op zoek geweest naar een betrouwbare host en een domein naam voor mijn eigen site! Geen gratis ditjes en datjes meer, maar een eigen site waar ik kan doen en laten wat ik wil! Hoeraa! Wanneer ik over stap op mijn host etc laat ik jullie nog weten natuurlijk! Daarnaast is het ook nog ontzettend druk in Sims-land wegens de nieuwe uitbreiding 'Vooruit in de tijd' en het accessoires pakket 'De Sims 3 Film Accessoires'. Oke eigenlijk valt het wel mee en ligt het gewoon aan de hitte. Genoeg excuusjes! Hopelijk vandaag weer een blog !

Omdat ik dus over ga op een domein wil ik niet 'angelicasafvalverhaal.nl' gaan claimen. Mochten jullie ideetjes hebben over een leuke domein naam dan hoor ik dat graag :D!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Angelica's afval verhaal

^Dankjewel! :D

Afbeelding

Zoals ik al aangaf bij mijn ‘Welkom op de site’ blogpost wil ik ook wat meer aan lifestyle gaan doen. Nu valt de GlossyBox waarschijnlijk iets meer onder beauty maar dat maakt mij eigenlijk ook weer niet uit. Ondanks dat ik net zoveel verstand heb van make-up als een jongen, wil ik mij er niet al te veel bemoeien met beauty. Maar deze Glossybox vond ik toch wel erg leuk en wou ik even met jullie delen.

Glossybox Essentials
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Feel The Future (Angelica's Afval Verhaal)

Wat een leuk plaatje van die kat :wub Haha, en nu even over je post. Echt weer super! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op stage :laugh En over ICT en vrouwen, ik ga informatica studeren. Waarschijnlijk ben ik het enige meisje (al hoop ik dat er nog meer meisjes zijn, haha) Achja, ik vind het niet erg.
En heel veel plezier op GamesCom! :D Lijkt me echt super gaaf om heen te gaan.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Feel The Future (Angelica's Afval Verhaal)

Dankjewel :) Mijn voedingspatroon werkt bij mij, wilt niet zeggen dat het bij jou werkt :)! Het beste kun je bij je lokale sportschool vragen of zij iets van een afval traject hebben. Hebben ze dat niet kun je het beste naar een diëtiste gaan :)! Doe nooit iets zonder begeleiding!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie