Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 2 van 6

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Angelica's afval verhaal

^
Ik vind de nieuwe pagina super handig! :D
Als je af en toe een fotootje kwijt wil, hoe het nu met je gewicht staat! Kan je dat altijd daar zetten! :D
Weet super slim bedacht! :swing
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Angelica's afval verhaal

De nieuwe pagina met before/during/after is heel handig! Ook leuk dat het niet alleen maar plaatjes zijn, maar dat je er ook een verhaaltje bij hebt gemaakt.

En het artikel over sportkleding was ook weer harstikke leuk om te lezen :D Sportkleding is inderdaad echt belachelijk duur. :glare Ik sport dan wel niet in de sportschool, maar voor voetbal ook is alles zo duur. Balen! Maarja, als je het eenmaal aanschaft en vier keer in week gebruikt haal je je geld, zoals je zelf ook al zei, er wel uit :)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Angelica's afval verhaal

Ik heb je blog met een glimlach zitten lezen. Je bent echt blij en enthousiast met je behaalde doel bemerk ik tijdens het lezen. En op die foto's sta je ook zo vrolijk en met duimpje omhoog :D

Echt knap dat je 50 kg in bijna een jaar kwijt bent en dat met alleen maar door gezonder te eten en te bewegen. Ik wens je veel succes met de laatste 15kg :knuffel
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Angelica's afval verhaal

@Imme: Ja het is belachelijk wat ze soms vragen voor een merk opdruk. Pfuh :( Geef mij maar gewoon een ordinaire uitverkoop! :P

@Froos: Dankjewel Froos dat is echt een super compliment! En ik hoop dat het nog gaat lukken, het zal zwaar worden maar het moet en zal gebeuren haha! Bedankt voor het lezen!

~

Afbeelding

Nieuwe ronden, nieuwe kansen! Ondanks het plakkerig weer is er toch nog een nieuwe blogpost online gekomen. En nu ga ik weer zweten op de bank, zweten zonder sporten bestaat dus ook nog ;)! Dit keer gaat mijn blog post over mijn favoriete magazine: Women's Health
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Angelica's afval verhaal

Haha! Erg leuk geschreven! Ik heb echt moeten lachen bij sommige stukjes! XD
Maar heel fijn dat je een blad hebt waar je even rustig kan ontspannen!
Dat is af en toe wel fijn, lezen! ;)
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Angelica's afval verhaal

Ook gelezen en ja, je blijft me versteld doen staan met hoeveel jij bent kwijtgeraakt in zo'n korte tijd. Diep respect en die laatste kilootjes gaan je echt wel lukken! :D
Just be kind.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Angelica's afval verhaal

Aww jullie zijn veel te lief en bedankt voor het Liken Ray! :D En inderdaad Imme, het is heel snel gegaan! Zet mij toch aan het denken om misschien over te gaan op een domein. Dat ik een .nl adres heb laat maar zeggen.

~
Afbeelding

Een latertje, maar er is dus nog een blogpost online gekomen! App van de week 'Moves' Veel plezier met lezen! :) Welke sport apps gebruiken jullie?
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Angelica's afval verhaal

Waarschijnlijk komt er geen blogpost vandaag met een leuk weetje of een persoonlijk babbeltje, maar ik heb wel een nieuwe pagina en een oproepje voor jullie! Nieuwe pagina op de site & een oproep! Nieuwe pagina op de site & een oproep!

Jullie mogen hier eventueel ook vragen stellen :)! Alles is mooi meegenomen :)!

& Ik heb een nieuwe banner :D!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie