Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

The art of animation.

Hi,

Inmiddels heb ik de laatste tijd veel sites aangemaakt haha, maar uiteindelijk heb ik toch een site aangemaakt waar ik heel trots op ben en waar ik met veel plezier artikelen voor schrijf. Dit is mijn site The art of animation. Op deze site vind je (in het Engels) het laatste nieuws over animatie films en series. Maar ook vind je animatie film reviews en art boek reviews, deze verschijnen in het Nederlands en Engels. Inmiddels heb ik al 1 review gepost en Titan books (Dat is een uitgeverij in Engeland) heeft mij vandaag nog een review uitgave opgestuurd. Hopelijk komen mensen op deze site met de zelfde intresse op de site kijken :)

http://theartofanimation.weebly.com/

maxxie03

Laatst gewijzigd door maxxie03 op za 22 jun 2013, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The art of animation.

Wow! Ik jom af en toe eens kijken, en volgens mij is het al een best grote site aan het worden! :o
Al 300 Twitter volgers, review exemplaren uit alle landen, Cadeautjes die je mag weggeven, enz, enz, enz..!
Echt cool! Volgens mij heb je ook al een Teamlid erbij! :D
Ik sta er buitengewoon versteld van! :woot
Heel knap hoe je dit doet hoor! :)
Ga echt zo door!
Sorry, Maar ik wou dit even kwijt . :woot
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: The art of animation.

markos schreef:Wow! Ik jom af en toe eens kijken, en volgens mij is het al een best grote site aan het worden! :o
Al 300 Twitter volgers, review exemplaren uit alle landen, Cadeautjes die je mag weggeven, enz, enz, enz..!
Echt cool! Volgens mij heb je ook al een Teamlid erbij! :D
Ik sta er buitengewoon versteld van! :woot
Heel knap hoe je dit doet hoor! :)
Ga echt zo door!
Sorry, Maar ik wou dit even kwijt . :woot
Dankje, en doe gerust mee met de wedstrijden, daar zijn ze immers voor :)
En er zit nog meer aan te komen! Ik heb al verschillende uitnodigingen gehad voor film premières en andere leuke dingen :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie