Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Froos' site

Hallo allemaal.

Ik zal jullie vertellen wat de werkelijke reden is waarom ik tijdelijk ben gestopt met mijn dagboek Ethan en Tania. Achter de schermen ben ik namelijk druk bezig met een eigen site van mijn dagboeken, screens en creaties. Dit neemt veel tijd naast mijn privéleven en daarom moest ik E&T even laten liggen.

De url maak ik komend weekend bekend omdat ik nog de laatste puntjes op de i aan het zetten ben, maar wou het toch alvast melden.

Ik wou graag een eigen site hebben waar alles wat ik heb gedaan op SN en S4F overzichtelijk en duidelijk terug te vinden is.

Hier heb ik alvast wat screens van mijn site.

Edit: De link heb ik onlangs bekend gemaakt in deze post ;) Klik hier

Afbeelding
Dit is mijn homepage

Afbeelding
Op mijn site kun je alle afleveringen van E&T en Tupac in verkorte vorm teruglezen, ook de gecrashte afleveringen van E&T. De reguliere update's blijven gewoon op de desbetreffende forums.

Afbeelding
Alle Frozen Screens zijn op een ordelijke manier terug te vinden.

Uiterlijk zondag maak ik het adres bekent, maar nu weten jullie waarom ik tijdelijk ben gestopt met mijn dagboeken :D Als de site klaar is ga ik weer verder met mijn dagboeken :thumbsup

Groetjes Froos :knuffel

Laatst gewijzigd door Froos op za 08 jun 2013, 19:45, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Froos' site

Wat een mooie site! Ik zag dit topic vanochtend al alleen kon ik niet reageren omdat ik op m'n Ipad niet was ingelogd, maar echt een toffe site is het geworden, ook zie ik wat screens die me nooit eerder zijn opgevallen.
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Froos' site

Er is weer een nieuw onderdeel toegevoegd aan mijn site namelijk 'mijn studio' Hier kunnen jullie mijn creaties downloaden. Op het plaatje klikken en voila jullie komen op de download pagina. Er komen meer downloads :D En ik heb de samenvattingen ook weer bijgewerkt tot nu.

Klik op Froos' site in mijn sig voor mijn website :laugh
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Froos' site

Ik ben weer bezig om mijn site up-to-date te maken. De Frozen Screens zijn weer bijgewerkt tot heden. Het dagboek van 'Tupac' is weer bij. Ik ben ook druk bezig om 'Ethan en Tania' weer bij te werken.

De Frozen Corner is bijgewerkt met de motorhunks en Lorena. Lorena is nu ook te downloaden net als Tupac via 'mijn studio'

Er is nog veel meer veranderd, dus veel kijkplezier :thumbsup

Klik op Froos' site in mijn sig :D
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Froos' site

Mijn site heeft de laatste tijd een grote update gehad.

*Het intro van de dagboeken is gewijzigd met downloads van gebruikte kavels en een overzicht van gewonnen prijzen in Ethan en Tania.
*Kerem Sahin, Leroy Sanchez en Cheryl Utopia zijn toegevoegd aan 'mijn studio' en kun je nu dus ook in jouw spel downloaden.
*Beide dagboeken Ethan en Tania en Tupac Bohati zijn weer bijgewerkt in samenvattingen.
*De Frozenscreens zijn ook weer up-to-date

Klik op Froos' site in mijn sig :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie