Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Expeditie Zuid-Afrika

Hey allemaal!

Ik weet niet of jullie er ooit van hebben gehoord, maar er bestaat een organisatie genaamd Worldmapping. Deze organisatie neemt jongeren tussen de 14 en 18 jaar mee op expeditie naar Uganda, Malawi, Zuid-Afrika of Cambodja. Ik hoorde over deze organisatie en werd meteen enthousiast. Nu vind ik het inmiddels zo geweldig, dat ik al helemaal heb besloten om volgend jaar, zomer 2014, mee te gaan met hun expeditie naar Zuid-Afrika. Hier gaan een hoop voorbereidingen aan vooraf en deze hou ik bij op mijn nieuwe blog!

Als je het interessant vindt om te volgen hoe ik al het geld bij elkaar krijg en hoe ik mijn reis ervaar (dat duurt dus nog wel een tijdje), dan kan je gerust op mijn blog een kijkje nemen!


Met Worldmapping naar Zuid-Afrika

I hope you like it!
Anna.
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Expeditie Zuid-Afrika

Ik vind het super leuk dat je naar Zuid-Afrika gaat!
Het spreekt mij ook altijd aan.
Ik ben nu al heel benieuwd naar je vakantie, en ga je blog volgen!
Succes! :D

V Omdat ik daar nog te jong voor ben :P

Laatst gewijzigd door siepie op vr 01 mar 2013, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Expeditie Zuid-Afrika

Bedankt voor de reacties! :D

En Jente, super dat het je zo aanspreekt. Dat vind ik echt heel leuk om te horen. En ik zou zeggen: maak er werk van! Doe een beetje onderzoek over Worldmapping en wat je wil en misschien ben jij er in 2015 dan ook bij? :) En als je vragen of hulp nodig hebt, kun je me altijd een berichtje sturen natuurlijk! ;)
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Expeditie Zuid-Afrika

Het is erg leuk om te lezen. Nu heb ik trek in cupcakes alleen de cakepops gingen niet zo goed. Helaas de chocolade werkte niet mee xD Het lijkt me superleuk om naar Zuid-Afrika te gaan. Misschien ga ik ook wel is, ooit. Veel succes verder! :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie