Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

The Sims Broker

Hallo allemaal

Ik kom hier mijn site updates plaatsen voor The Sims Broker. Ik ben nou bijna een maand open en het loopt al aardig lekker. Heb nu en aantal van bijna 15 downloads en blijft oplopen. Ik doe alles alleen op de site en alle huizen en lots zijn gemaakt door mezelf. Ik probeer elke maandag een update te doen. Je hoeft je niet te registreren en alle downloads zijn gratis. Maar een berichtje plaatsen is altijd leuk natuurlijk.

Ik probeer geen mensen weg te halen hier want eigenlijk zoek ik nog iemand die mijn kan helpen om de site te updaten omdat ik een vaste baan heb heb ik niet altijd tijd. En als je ook huizen hebt kan je die ook op de site zetten. Dat is mijn bedoeling om met ze 2e een site te runnen zonder forum. De site is wel Engels dus je moet wel wat worden Engels kunnen.

Vind jij je zelf beschikbaar en volwassen genoeg voor deze functie. Stuur mij dan een bericht op S3N of kijk onder contact op mijn site.

Afbeelding

Groeten Patrick

Nu even wat voorbeelden wat je op de site kan vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door patrick op do 06 jan 2011, 21:38, 6 keer totaal gewijzigd.

Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Bedankt Hiki
Ja precies. Kan er ook nog niet mee overweg maar misschien komt dat wel in de toekomst :?

Heb wel De Sims 3 en wereldavonturen en heb het ff gespeeld maar het is nog niks voor mij. ik blijf nog lekker bij De Sims 2 :laugh
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

The Sims Broker was 19-02-2010 even offline. weet niet of mensen dat gemerkt hebben maar de site is een paar uur offline geweest. Wegens een fout met de host (webs :cursing ) was hij even weg. Maar de site is nu weer online en maandag zal ik weer een update doen.

Groeten Patrick
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Zo de 2e update alweer van The Sims Broker. Ben nu erg veel bezig met Appartementen bouwen dus zie hier 2 beneden twee verschillende appartementen. Royal high is vandaag beschikbaar om te downloaden en met de andere ben ik nog steeds bezig maar heb vandaag even meer foto's op de site gezet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Kijk voor meer foto's op de site. Groeten Patrick
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Even een berichtje achter laten dat ik dus hier gaat ie dan. Over 1 a 2 weken krijgt The Sims Broker een nieuwe site en host. Ik heb een host kunnen regelen bij een vriend van mij. Hij is het nou allemaal aan het installeren en waar maken. Ik ben er natuurlijk erg blij mee met een nieuwe host want Webs is slecht met verbindingen en kan veel dingen niet waar maken op de site o.a een blog op de homepage en andere kleine dingen die ik mis. Voor de rest veranderd er niet veel de naam blijft eerst het zelfde en wordt automatisch door gelinkt naar de nieuwe pagina. Als de site klaar is dan zal ik hier de nieuwste update plaatsen.

En nog een vraag aan jullie: Wat willen jullie zien op de nieuwe site van mij? Geef even je mening en dan kan ik daar wat mee doen. ik vertrouw op jullie.

Bedankt en groeten Patrick.
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Bedankt allemaal. Ik blijf natuurlijk huizen bouwen het is mij leven. :love @ Mari en jepske als de nieuwe site klaar is ga ik eens beginnen met huizen bouwen voor de sims 3 en als ze een beetje lukken dan komen ze op mij site en dan hoor je dat hier natuurlijk. Maar ik heb al onder vonden dat het bouwen heel anders is met De Sims 3. Zoals je geen nummering heb bij het zetten van muren en zo. ik vindt dat erg makkelijk want ben een controlfreak die alles goed wilt hebben aan een huis :laugh.

Groeten Patrick
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Ik heb vandaag de Appartement afgemaakt en op de site geplaatst. Met deze ben ik een maand bezig geweest dus zou leuk wezen als jullie een berichtje achter laten op de site.

Park View Apartments is having 6 apartments with all 3 floors. The other building is a
Recreation centre with a Theatre,Cinema and more other stuff.
Afbeelding
Er staan meer foto's op de site.

Afbeelding

Bedankt Patrick
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Hoe werkt dat eigenlijk als je een appartementencomplex bouwt? Want je zet op één kavel meerdere huizen, heb je een speciale tussenwand ofzo?

(ik heb Sims 2 dus niet :P)

Je huizen zien er echt heel goed uit! Mooie stijl :drool
Afbeelding
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Precies je kan appartementen maken door aparte kamers te maken met een appartement deur. en als je klaar bent met bouwen dan gebruik je een cheat om er een appartement van te maken. als je die cheat eerder gebruikt dan kan je niet meer bouwen.

changelotzoning apartmentbase is die cheat.
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie