Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Zo even tijd voor een update dacht ik wel. De nieuwe site is bijna klaar en wordt denk ik over 1 a 2 weken in gebruik genomen. Ik ga wel door met bouwen natuurlijk. Heb nu nog geen nieuwe downloads maar wel 1 die bijna klaar is er staan foto's op de site voor de lief hebe. Ik heb vandaag ook nog even wat proef dingen op de site gezet om vast te oefenen voor de nieuwe site. Zoals een member sectie en heb een nieuwe poll geplaatst.

Nou neem even een kijkje op de site voor meer informatie.

Key-West 34
Afbeelding

Groeten Patrick
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Ja ik zag het kan gebeuren. Kan het bericht niet verwijderen anders wist die alles. Daarom ga ik daar weg en naar een nieuwe host. Maar een forum denk ik niet dat ik daar aan begin. Ik ben er niet te actief voor om een forum te onderhouden. En dat was ook niet mijn bedoeling met de site om er een forum bij te doen. Maar je weet niet wat de toekomst brengt. :laugh
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

The Sims Broker update.

Key-West 34 is klaar voor download nu.
Kijk op de site voor meer foto's. Veel plezier met dit huis en laat alstublieft een reactie achter.

Great modern house. with whirlpool and back balcony
Afbeelding

Afbeelding

Regards Patrick
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

The Sims Broker update.

Dit huisje is het kleinste wat ik ooit heb gebouwd. En is erg goed gelukt al zeg ik zelf. :laugh
Kijk op de site voor meer foto's. Veel plezier met dit huis.

Afbeelding

Afbeelding

Groeten Patrick :knuffel
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Bedankt allemaal. Voor jullie berichtjes. En voor De sims 3 spelers. Ik ben nu ook bezig om huizen en lots te maken voor de sims 3. :laugh
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

Dat zal wel leuk voor mij wezen Hiki :D.

En nu ik er toch ben zal ik het meteen even over de nieuwe site hebben. De site is nog steeds in aanbouw. De gene die hem maakt voor mij heeft het erg druk en kan niet altijd bezig zijn met de site. ik probeer hem te helpen maar ik heb niet echt verstand van die dingen. En op dit moment zijn we er ook nog niet uit of het een forum wordt of een soort blog. Wat ik wel kan vertellen is dat je op de site kan registreren als normaal lid. Er is ook een kans om je eigen lots te posten op de site met toestemming natuurlijk. De nieuwe site krijgt een sims 2 en 3 sfeer dus voor iedereen wat :love . Ik hoop/denk dat de site over een 5 weken pas klaar is. Maar dat is een gok. Als ik meer weet dan horen jullie het hier.

En dan nog als laatste. Ik zoek natuurlijk mensen die hun huizen en lots willen posten op de nieuwe site en zoek ook nog iemand die het leuk lijkt die mij kan helpen om de site te onderhouden. Heb je interesse dan hoor ik het wel.

Groeten Patrick :knuffel
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker (sims 2 downloads)

@ Zozi. Tja een soort mod denk ik. Die de post in de gaten houd en de site netjes houd. Zullen wel meer dingen bij komen. Maar dat weet ik op dit moment niet. :laugh
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie