Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker

Kleine update, De site gaat weer van start met downloads. De Sims 2 en De Sims 3 huizen,schilderijen en nog veel meer. De eerste staan nu op The Sims Broker.
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker

Beste linkpartner/bezoeker

The Sims Broker gaat voorgoed sluiten, Ik heb er geen zin meer in om een De Sims site te gaan runnen, Ik ben de interesse kwijt in De sims.
Dit is voor mij een moeilijke beslissing geweest maar de site gaat helaas dicht.(nog geen datum bekend)

Dit is ook een kans om me weer voorledig op mijn opleiding webdesign te gaan richten.

Ik wil jullie bedanken en was een eer om met de grootse sites linkpartners te wezen.

Met vriendelijke groet,

Patrick www.thesimsbroker.com

Voor extra vragen kan je altijd bij mij terecht.
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker

Ja vind het ook jammer, maar ik run een site met 5 leden op de site dat schiet niet op natuurlijk:) En me studie is me alles dus moest een keus maken.

Bedankt voor je berichtje Steven
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker

Ja is jammer, Ja klopt weet jij alles van :S Maar er komt wel weer een site van mij, maar niet meer over De Sims.
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: The Sims Broker

Ja misschien. Staat een klein begin op de site nu van pjstyle. Weet nog niet of ik het doorzet
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie