Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

CJ-PRock
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
ma 27 jun 2011, 16:06

Shyguysworld.com

Goeden avond :)

Ik zwerf hier al een flink tijd rond en weinig kennen mij voornamelijk omdat ik qua posten niet erg of eigenelijk niet actief ben. Dit heeft zo z'n redenen, waaronder dat een groot deel van mijn tijd wordt opgeslokt door een ander forum: Shyguysworld.com

Dit is ooit begonnen als een forum voor Rollercoaster Tycoon 3 en de community leeft nog steeds voort (8 jaar inmiddels, wat een prestatie!)

De eigenaar (wij kennen hem als Shyguy) zou graag willen uitbreiden naar andere games, waaronder de Sims. Hij gaat kijken of dit lukt maar begint eerst met kleine sub-boards voor ieder spel dat hij daar wilt hosten (dit is allemaal in overleg met alle members gegaan).

Hij heeft mij benoemd tot moderator op het sub-forum van de sims en ik ben van plan de sims daar tot 1 van de leidende games te maken van het forum met zijn eigen boards. Hier heb ik alleen hulp bij nodig (ie, Actieve members die tenminste eens per dag even langs willen gaan en wat leuks te posten... Je dagboek project, je Machinima... anything :))

Het is een engelstalig forum maar zou het geweldig vinden als een aantal van jullie daar ook wat zouden willen posten. Laat je creaties daar zien, deel sims etc met de rest van de wereld. Het is een geweldige community waar veel te beleven is!

Hopelijk tot ziens :)

www.shyguysworld.com (Onder het board: Other games -> The Sims Hotspot)
Plaats reactie