Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 4 van 5

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Jouw 'Mijn Sims 3 pagina'

Ik zet mijn EA-pagina hier toch ook maar even hier neer.

Pagina van wimhuiskamp

Ik heb daar meteen een verzoekje bij. Zouden jullie, wanneer je dat nog niet gedaan hebt, eens naar mijn huizen willen kijken, ze in elk geval aanbevelen en als je ze mooi vindt eventueel ook downloaden (vanwege die kromme EA-maatrgel nu). Alvast bedankt. :thumbsup

Uiteraard loop ik straks jullie pagina's ook even langs ... en geef dan heel veel :thumbup
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

zouden jullie in iedergeval de nog niet aanbeveelde simmies en huizen willen aanbevelen? de rest mag ook maar het liefst de simmies die nog niet zijn gedownload ;)

deze: https://www.thesims3.com/assetDetail.ht ... Id=1481408
en
deze:https://www.thesims3.com/assetDetail.ht ... Id=1486099 mag je aanbevelen maar 't hoeft niet ;) de rest ut liefst wel ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

oeh ik ga ij iedereen wel aanbevelen 8)

en uuhm zou iemand bij elke sim die minder dan 3 aanbevelingen heeft en 3 of meer van willen maken? graag en dank je :blush want ik wil ze niet kwijt :blush
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

over dat dit is wat simgurunita schreef:
Beste Simmers,

Sinds de release van De Sims 3 hebben Sims fans wereldwijd heel veel fantastische content geupload naar onze Uitwisseling. Om er zeker van de zijn dat deze content actueel blijft hebben we een culling-script geïmplementeerd die oudere content zal verwijderen. Voor wie niet bekend is met dit proces: oudere items van de uitwisseling, verhalen en filmpjes worden automatisch verwijderd als ze te weinig aanbevelingen en/of downloads krijgen. Uitwisseling uploads, verhalen en films kunnen vanaf twee weken worden geselecteerd voor dit script. Het zoeken naar content wordt door deze maatregel nog makkelijker. Items die door EA worden gefeatured kunnen nooit verwijderd worden.
o0simsfreak0o

jullie bezorgde me zowat een hartverzakking :O ik schrok me dood toen ik opeens zag dat ik van 164 ofzo naar 247 aanbevelingen was gegaan xD
hmm ik ga iedereen nu af behalve redhead die ben ik al afgegaan :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Je hebt er een dag taak bij zo met al die aanbevelingen geven.
Moet zeggen zo kom je nog eens creatieve huizen tegen die je nog niet gezien had :wink
Alleen veel mensen gebruiken downloads van andere sites wat het mooier maakt, maar ik gebruik dat helaas niet .Kan al nieteens fatsoenlijk bouwen sinds we WA hebben dus laatstaan dat mijn comp die downloads trekt :thumbdn Voor degene die me al een :thumbsup hebben gegeven thx :mryellow: Voor degene die het nog niet hebben gedaan: doen hoor :blush :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie